اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سوادکوه:

جلسه هم‌اندیشی تعزیه‌خوانان سوادکوه برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی تعزیه‌خوانان سوادکوه خبر داد.

جلسه هم‌اندیشی تعزیه‌خوانان سوادکوه برگزار می‌شود

میثم قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به نگاه هنرمندانه به محرم، اظهار داشت: ماه محرم اوج نمایش هنرمندانه شجاعت و فداکاری و دین مداری متعهدانه را به نمایش در آورده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی بر لزوم حضور پررنگ هنرمندان برای گسترش مفاهیم دینی و آموزه‌های مذهبی تاکید کرد و افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برای استفاده از ظرفیت فرهنگی و هنری شهرستان در ماه محرم برنامه‌ریزی‌های اولیه را انجام داده است.

وی به برگزاری جلسه هم‌اندیشی تعزیه‌خوانان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی در روز شنبه هفته آینده در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: حضور گروه‌های تعزیه‌خوانی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با هدف استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان و استفاده از تجربیات گروه‌های تعزیه در برگزاری برنامه‌های اثرگذار فرهنگی و دینی انجام می‌شود.

قربانی به برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقه عکس‌های عاشورایی با نام حدیث شیدایی با همکاری کانون فرهنگی هنری شهدا، پایگاه مقاومت شهید یزدانی، هیئت ابوالفضل‌العباس و گروه شبیه‌خوانی اباعبدالله‌الحسین روستای اتو و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی به مناسبت ایام محرم اشاره و خاطرنشان کرد: این مسابقه همزمان با ایام محرم و با موضوع انعکاس مراسم‌ها، دسته‌روی‌ها و تعزیه‌های ماه محرم برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی با بیان اینکه شرکت در مسابقه عکس‌های عاشورایی برای عکاسان حرفه‌ای و آماتور آزاد است و هر هنرمند تا 10 عکس را می‌تواند ارسال کند، تصریح کرد: نتایج این مسابقه در 10 دی‌ماه سال‌جاری اعلام می‌شود.

انتهای پیام/86015/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول