اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

مشکلات حوزه کتاب آسیب‌شناسی شود

فرماندار میاندرود با بیان اینکه سطح مطالعه مفید جامعه ما در حداقل ممکن است خواستار آسیب‌شناسی مشکلات حوزه کتاب شد.

مشکلات حوزه کتاب آسیب‌شناسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ذات‌الله زارعی شامگاه پنج‌شنبه در گردهمایی خادمان کتاب که در کتابخانه عمومی شهرستان میاندرود برگزار شد به اهمیت حوزه کتاب اشاره کرد و گفت: امروز با توجه به هجمه‌های فرهنگی زیادی که بر کشور وارد می‌شود ضروری است به داشته‌های کشور خود متکی باشیم و از توانایی‌های خودمان بهره ببریم.

فرماندار شهرستان میاندرود بیان داشت: برای تقویت داشته‌های خود باید در حوزه نرم‌افزاری ورود جدی داشته باشیم و فقط متکی به داشته‌های نظامی و سخت افزاری نباشیم.

وی با بیان اینکه باید فعالیت‌های درون جامعه را کارآمد کنیم افزود: کسب علم و معرفت از جمله عواملی هستند که می‌توان با آن علوم روز را در جامعه تسری داد.

زارعی مهم‌ترین ابزار کسب علم و معرفت را مطالعه مفید دانست و اظهار داشت: اگر از مطالعه به شکل صحیح آن استفاده شود بسیاری از مجهولاتی که وجود دارد را می‌توان به‌راحتی برطرف کرد.

فرماندار میاندرود با بیان اینکه سطح مطالعه مفید جامعه ما در حداقل است اظهار داشت: باید علت این مشکل فرهنگی آسیب‌شناسی شود و فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را در بین مردم فرهنگ‌سازی کنیم.

انتهای پیام/86021/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول