اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر ساحلی بنک مطرح کرد

کمبود کتاب برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان در کتابخانه بنک

رئیس شورای اسلامی شهر ساحلی بنک از کمبود کتاب برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان در کتابخانه بنک انتقاد کرد.

کمبود کتاب برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان در کتابخانه بنک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، علی هوشیار شامگاه پنج‌شنبه در نشست مسئولان شهر ساحلی بنک اظهار داشت: شهر بنک دارای جایگاه خاصی در استان است و رسیدگی به وضعیت شهر امری لازم است.

وی افزود: اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی با تلاش شورای اسلامی و شهرداری ساحلی بنک با کیفیت مطلوبی انجام گرفته و امیدوار هستیم با همین روند تداوم داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی بنک با اشاره به وضعیت کتابخانه بنک خاطرنشان کرد: توسعه فرهنگ کتابخوانی به عنوان یک اولویت باید مورد توجه قرار گیرد.

هوشیار با بیان مسائل و مشکلات کتابخانه بنک تصریح کرد: کمبود نیرو و یک شیفته بودن از معضلات کتابخانه بنک است که شهروندان به طور مکرر به شورای اسلامی شهر منتقل می‌کنند.

وی اضافه کرد: کمبود کتاب برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان نیز از دیگر معضلات این کتابخانه است.

رئیس شورای اسلامی شهر بنک بیان کرد: این کتابخانه باید به یک سیستم رایانه مجهز و باکیفیت متصل شود و باید اینترنت پرسرعت در این مجموعه راه‌اندازی شود.

هوشیار  از مسئول کتابخانه عمومی شهرستان خواست تا عوارض نیم درصد کتابخانه که از بنک دریافت می‌شود فقط در کتابخانه بنک هزینه شود و از هزینه‌کرد این مبالغ در سایر بخش‌ها خودداری شود.

وی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی در شهر ساحلی بنک مورد توجه و عنایت مسئولان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

بخشدار مرکزی شهرستان کنگان نیز ضمن گرامیداشت هفته کتاب گفت: همه مسئولان باید برای حل مشکلات حوزه کتاب در این منطقه تلاش کنند.

محمد صفایی تاکید کرد: امروز باید کتاب وارد سبد زندگی خانواده‌ها شود تا شاهد رشد فرهنگ عمومی باشیم و شهرستان و شهر و بخش رشد کند.

انتهای پیام/2451/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول