اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب صورت گرفت

آغاز به ‌کار «رستوران کتاب» در زاهدان/تقدیر از 160 کتابخوان برتر

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: رستوران کتاب در مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار کرد.

آغاز به ‌کار «رستوران کتاب» در زاهدان/تقدیر از 160 کتابخوان برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان فرخ سالاری ظهر امروز در همایش توسعه کتابخوانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این همایش به منظور تقدیر از 160 کتابخوان برتر کودک و نوجوان برگزار شده است.

وی با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان بیان کرد: برای نخستین بار امسال انتخابات بهترین کتاب برای کودکان و نوجوانان عضو کانون در سیستان وبلوچستان برگزار شد و «هندوانه به شرط عشق» در گروه سنی نوجوانان و «یخی که عاشق خورشید شد» در گروه سنی کودکان به عنوان کتاب‎های برتر انتخاب شدند.

برگزاری نشست با فرهاد حسن‌زاده، نویسنده‌ کتاب "هندوانه به شرط عشق" و اجرای مسابقه‌های مرتبط با کتاب و کتاب‌خوانی از دیگر برنامه‌های این‌همایش دو روزه است.

گفتنی‌است: این‌همایش به مدت دو روز با حضور 160 عضو کتاب‌خوان مراکز استان روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در کانون زاهدان در حال برگزاری‌است و در پایان از این‌اعضا تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/75005/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول