اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مهدویت خراسان رضوی:

کتاب پرسش به شبهات مهدویت به زودی منتشر می‌شود

مدیر بنیاد مهدویت خراسان رضوی گفت: کتاب پرسش به شبهات مهدویت که به پاسخگویی شبهات و معرفی 30 پایگاه تخصصی مهدویت می‌پردازد به زودی منتشر می‌شود.

کتاب پرسش به شبهات مهدویت به زودی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجعفر موسوی‌نسب ظهر امروز در جمع نمایندگان 12 کانون مهدویت دانشگاه‌ها اظهار داشت: 200 جلد کتاب در تبیین مهدویت توسط نهاد مهدویت به چاپ رسیده و فصلنامه تخصصی انتظار و مجله‌ای نیز برای آشنایی با مسائل جدید مهدویت منتشر می‌شود.

وی افزود: هزار آیه از آیات قرآن درباره منجی بشریت حضرت مهدی (عج) است؛ بیش از 100 شبکه ماهواره‌ای و سایت‌های متعدد به شکل سخت افزاری و نرم افزاری در تلاشند تا این نور مهدویت را خاموش کنند در حالیکه نور مهدویت مانند قیام امام حسین (ع) و دیگر اهل بیت همچنان پرفروغ است.

وی گفت: قیام امام حسین (ع) به دلیل مدیریت خوب و ارزنده امام و حضور اهل بیتش همچنان در تاریخ جاویدان است و کارهایی که شبکه‌های انحرافی در مقابل تبیین و معرفی مهدویت انجام می‌دهند، مانند کارهای یزید است که سعی در خاموش کردن سیره اهل بیت (ع) در کربلا داشت.

مدیر بنیاد مهدویت اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن با برنامه‌های بیشتر و هزینه‌های فراوان و هنگفت در مقابل جریان مهدویت قرار گرفت و این باعث می‌شود که شیعیان حضور موثرتری در معرفت سیره و علایم ظهور داشته باشند.

موسوی نسب گفت: مدیریت فرهنگی بر پنج رکن، برنامه‌ریزی و مشخص کردن گروه هدف، تربیت نیروی انسانی با انگیزه و اخلاص، سازماندهی و چینش نیروها، بودجه و کار جهادی، نظارت و ارزیابی و آسیب شناسی و رصد کار استوار است.

وی افزود: مرکز مهدویت خراسان رضوی تاکنون هزار مربی خواهر و برادر در حوزه آموزش مهدویت برای مدارس و مراکز آموزش عالی تربیت کرده و لازم است در مقابل هجمه‌های دشمن، که قشر نوجوان و جوان را هدف قرارداده و محیط دانشگاه‌ها که نقاط هدف دشمن و فرقه‌های انحرافی است، بیشتر برای تبیین مهدویت و رفع شبهات و پاسخگویی به نسل جوان تلاش شود.

موسوی نسب در پایان از کتاب در انتظار ققنوس نام برد و گفت: این کتاب با ترجمه استاد علامه امینی از جمله کتاب‌هایی است که به معرفی کتبی می‌پردازد که قبل از تولد حضرت مهدی (عج) به معرفی مقام این حضرت پرداخته است.

انتهای پیام/2202/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول