اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس همایش ملی پدافند غیر عامل خبر داد

جذب 1000 مقاله در همایش ملی پدافند غیر عامل قشم

رئیس همایش ملی پدافند غیر عامل از جذب هزار مورد مقاله توسط دبیرخانه همایش ملی پدافند غیر عامل در قشم که با محوریت کشاورزی برگزار شد، خبر داد.

جذب 1000 مقاله در همایش ملی پدافند غیر عامل قشم

پیام معاونی در حاشیه برگزاری همایش ملی پدافند غیر عامل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با بیان اینکه این همایش با محوریت بخش کشاورزی در سالن دانشگاه آزاد برگزار شد، گفت: برگزاری این همایش به نحو مطلوبی صورت گرفت.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش جذب مقالات علمی و تخصصی و تبادل اطلاعات بود که در این راستا بیش از هزار مقاله توسط دبیرخانه جذب شد.

رئیس همایش ملی پدافند غیر عامل بیان داشت: اهداف مورد نیاز در بخش مقالات تا حدودی در بخش‌های تخصصی از قبیل زراعت و خاک شناسی تحقق یافت که امید است مراجع ذی‌ربط از این مقالات عدیده استفاده کنند.

وی که مدیر عامل شرکت علم گستران پیشتاز ایرانیان نیز هست، خاطر نشان کرد: همان طور که پدافند غیر عامل مورد نظر مقام معظم رهبر است در این رابطه استانداری و تمامی نهادهای دولتی باید همکاری بیشتری داشته باشند تا نتایج بهتری عاید گردد.

 معاونی با بیان اینکه، آلودگی آب و خاک صدمات غیر قابل جبرانی را به همراه می‌آورد، اضافه کرد: پدافند غیر عامل در حوزه کشاورزی تمام دست یافته‌ها و نتایجی را در بر می‌گیرد که در راستای پیشگیری از تهدیدات عمدی در بحث عناصر میکروبی و ارگانی را شامل می‌شود.

رئیس همایش ملی پدافند غیر عامل اظهار داشت: در حال حاضر مفاهیم اساسی در پدافند غیر عامل، تهدیدها و آسیب پذیری‌های مربوط به تلاش دشمنان در جهت حملات سایبری و حمله به زیرساخت‌های اقتصادی و فرهنگی کشور است.

انتهای پیام/88001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول