اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان مرکزی نواخته شد

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی از نواختن زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت هفته بسیج در سطح مدارس این استان خبر داد.

زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدتقی امینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته بسیج زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس استان با حضور دانش‌آموزان و مسئولان نواخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در هفته بسیج برنامه‌های ویژه‌ توسط این سازمان به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزاری یادواره شهید عباسی شهید شاخص ملی با حضور مسئولان لشکری و کشوری، گلباران و عطر افشانی قبور پاک و مطهر شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک، دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، برگزاری نشست حلقه‌های صالحین و... را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در این سازمان عنوان کرد.

امینی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی است تا یاد و خاطره امام و پایه‌گذار بسیج، ایثارگران و دلسوختگان انقلاب اسلامی تداعی شود گفت: در این گونه مناسبت‌ها معجزه امام‌خمینی‌(ره) در تربیت بسیجیان و خلق حماسه‌های ماندگار و ایجاد شور و نشاط عاشقانه بیش از هر مقوله دیگری خودنمایی می‌کند.

وی افزود: هرجا تفکر بسیجی حاکم بوده، موفقیتی نیز وجود داشته، چرا که آنان انسان‌های بی ادعا، مخلص و اهل عمل هستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بسیج، عامل تقویت روحیه همیاری و مسئولیت پذیری بوده و دفاع همه جانبه از اسلام در عرصه‌های فرهنگی، علمی و دفاعی را برعهده دارد.

امینی تاکید کرد: امروزه اقتدار، عزت و عظمت بسیجیان بر جای جای دنیا سایه افکنده و نظام جمهوری اسلامی با نام بسیج تفسیر، تشریح و تبیین می‌شود و یکی از معجزات انقلاب اسلامی تشکیل بسیج همگانی است.

انتهای پیام/87013/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول