اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی:

سرانه فضای ورزشی خراسان شمالی از 60 سانتی‌متر عبور کرد

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: سرانه فضای ورزشی در خراسان شمالی از 60 سانتی‌متر عبور کرده است.

سرانه فضای ورزشی خراسان شمالی از 60 سانتی‌متر عبور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، غلامحسین شاکری عصر امروز در جمع اعضای مجمع هیئت بوکس استان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پیش‌بینی می‌شود با ساخت فضاهای در دست اقدام، سرانه ورزش استان به یک متر مربع برسد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت مالی اداره‌کل برای حمایت از هیئت‌های ورزشی بیان داشت: شرایط مالی به نحوی بوده است که فعالیت‌های مهم را مختل کرده که امیدواریم در اعتبارات جدید شرایط بهبود یابد.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با این وضعیت کمک به هیئت‌های ورزشی منوط به اختصاص اعتبارات ملی و استانی در این زمینه است.

معاون توسعه امور ورزش خراسان شمالی نیز اولویت‌های ورزش استان را برشمرد و افزود: مهم‌ترین اولویت پیش روی ورزش استان استعدادیابی بوده که برای تحقق آن در هیئت‌های ورزش استان برنامه‌ریزی شده است.

علی مختارنژاد با تاکید بر اینکه رشته‌هایی که در آن‌ها استعدادیابی زیر نظر مربیان دوره‌دیده و کارآمد انجام شده رشته‌هایی موفق در سطح قهرمانی بوده‌اند، اضافه کرد: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش منعقد شده است تا ورزش استان توسعه یابد.

انتهای پیام/63002/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول