اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

روند لاک پشتی ساخت مجموعه ورزشی شیروان

ساخت مجموعه ورزشی سه هزار نفری شیروان حالت لاک پشتی به خود گرفته است.

روند لاک پشتی ساخت مجموعه ورزشی شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، پایین بودن ظرفیت سالن‌های موجود ورزشی در این شهرستان 157 هزار نفری به نسبت جمعیت ورزشکاران و تماشاگران موجب شده تا در بسیاری از مسابقات ورزشی به خصوص مسابقات کشوری مردم و تماشاگران به دلیل پایین بودن ظرفیت ورزشگاه از تماشای بازی‌ها محروم شوند.

شماری از ورزشکاران و علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی معتقدند برنامه‌ریزی آینده مسئولان برای ساخت سالن‌های ورزشی در این شهرستان باید به سمت سالن با جمعیت بالا باشد.

کارشناسان ورزشی می‌گویند سالن‌های موجود ورزشی شیروان به دلیل پایین بودن ظرفیت سکوی تماشاگران مشکلاتی را برای ورزش دوستان ایجاد کرده است که می‌توان به ساخت مجموعه ورزشی سه هزار نفری شیروان که در حال احداث و ساخت بوده اشاره کرد که با کمبود اعتبار مواجه است و تزریق اعتبارات قطره چکانی پاسخ گوی این طرح بزرگ ورزشی در شهرستان نیست.

برای ساخت این مجموعه ورزشی سه میلیارد و 270 میلیون ریال از محل اعتبارات مصوب دور دوم سفر هیئت دولت به استان در نظر گرفته شده بود که مقرر شد اعتبار یاد شده این طرح از محل بودجه وزارت نفت تأمین شود این در حالی است که با گذشت سه سال از ساخت این طرح می‌گذرد لیکن حالت لاک پشتی به خود گرفته و از پیشرفت مناسب و خوبی برخوردار نبوده است.

در سفر رئیس تربیت بدنی کشور در فروردین ماه سال جاری نیز به استان خراسان شمالی و بازدید وی از این پروژه قرار شد که این پروژه از پیشرفت مناسبی برخوردار شود، لیکن تاکنون ترتیب اثر خاصی داده نشده است.

انتهای پیام/63002/ل20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول