اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز هفته بسیج

عطر گل و گلاب در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) آمل پیچید

همزمان با هفته بسیج و در نخستین روز از این هفته، عطرافشانی مزار شهدای شهر آمل در امامزاده ابراهیم(ع) این شهر صورت گرفت.

عطر گل و گلاب در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) آمل پیچید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، پیش از ظهر آمل از سوی سپاه ناحیه آمل و با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، سرپرست فرمانداری آمل و مسئولان شهرستانی عطر گل و گلاب در فضای امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان پیچید.

فرمانده سپاه ناحیه آمل در این مراسم با اعلام اینکه این مراسم عطرافشانی ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی تدارک دیده شده است، افزود: عصر امروز نیز عطرافشانی گلزار شهدا از سوی خانواده شهدا و مسئولان در گلزارهای شهدای روستاها و محلات صورت می‌گیرد.

مسلم مسلمی با بیان اینکه فداکارترین نیروهای کشور برای پاسداری از نظام بسیجیان هستند،تصریح کرد: حضور بسیج در جامعه موجب امیدواری دوستان و ناامیدی دشمنان است.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی با حضور دلگرم‌کننده بسیج حاصل شده است،افزود: دیدگاه بسیجی امروز در جامعه مخلص‌ترین و دارای پشتوانه‌ترین خصوصیات است.

این مسئول با اشاره تفکر بسیجی ضامن انقلاب اسلامی است،تصریح کرد: این فکر امروز موجب شده است تا دشمن بگوید گزینه‌های زیادی روی میز است اما توان به انجام رساندن آنها را ندارد.

مسلمی با تاکید بر اینکه اقتدار امروز ایران به تفکر مخلصانه و خالصانه بسیج باز می‌گردد،خاطرنشان کرد: این تفکر از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است.

انتهای‌پیام/86011/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول