اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

گلزار شهدای باشت غبارروبی و عطرافشانی شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج گلزار شهدای باشت غبارروبی و عطرافشانی شد.

گلزار شهدای باشت غبارروبی و عطرافشانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، صبح امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا با حضور فرمانده سپاه ناحیه باشت، امام جمعه موقت، جمعی از مسئولان، بسیجیان و جمعی از مردم شهیدپرور باشت برگزار شد.

امام جمعه موقت باشت در این مراسم راه و مسیر شهدا را راه سرافرازی و عزت دانست و اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی ایران پیرو شهدای کربلا هستند و مسیر این شهدا همان مسیر حسینی است که در کربلا بنیان شد.

سیدحبیب بلادی تصریح کرد: برافراشته شدن دوباره پرچم اسلام در جهان از اهداف والای شهدا بوده و هم‌اکنون بر ماست که در حفظ آرمان‌ها و اهداف آنان قدم برداریم که مبادا شرمنده خون شهدا شویم.

فرمانده سپاه ناحیه باشت اظهار کرد: مراسم غبار‌روبی شهدا که به عنوان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در دستور کار قرار داشته با هدف تجدید بیعت با شهدای انقلاب و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این شهدای گرانقدر در نخستین روز از هفته بسیج برگزار شد.

بهروز قلی‌زاده با بیان اینکه بسیجیان که سربازان واقعی ولی‌فقیه در این مرز و بوم هستند با حضور خود در کنار مرقد مطهر شهدا نشان می‌دهند که همواره در مسیر حسینی قدم خواهند برداشت و در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب و پاسداری از خون شهدا لحظه‌ای از این راه چشم برنخواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به عظمت گلزار مطهر شهدا افزود: گلزار مطهر شهدا دفترچه فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است که باید آن‌گونه که شایسته است حضور خود را در این فضای معنوی و در راستای تجدید میثاق با شهدا، جانبازان و ایثارگران بیشتر کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: میزبانان امروز ما بسیجیان و سربازان از جان گذشته‌ای هستند که با دلاوری‌ها و رشادت‌های خود مردان تاریخ شکوهمند ایران اسلامی را زنده نگه داشته‌اند.

وی افزود: ملت ایران سراسر سرباز آماده به خدمت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در جهت حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی از هیچ کوشش و از خودگذشتگی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/82007/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول