اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام نماینده لامرد و مهر در پی شهادت رایزن فرهنگی ایران در بیروت

جهان اسلام انتقام خون به ناحق ریخته شهدای محور مقاومت را خواهد گرفت

موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای تأکید کرد: به یقین جهان اسلام انتقام خون به ناحق ریخته شهدای محور مقاومت را از این ددمنشان از خدا بی‌خبر خواهد گرفت.

جهان اسلام انتقام خون به ناحق ریخته شهدای محور مقاومت را خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس در لامرد، به دنبال شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام و‌المسلمین «ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی ایران در بیروت در حادثه تروریستی مقابل سفارت ایران در لبنان، ‌موسی موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: ‌شهادت جانسوز ‌حجت‌الاسلام و‌المسلمین شیخ ابراهیم انصاری لامردی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور انقلابی لبنان، را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی‌، ملت شریف ایران، خانواده معزز داغدار این شهید بزرگوار و مردم شهید پرور شهرستان‌های لامرد و مهر تسلیت عرض می‌کنم.

 این بیانیه می‌افزاید: ‌ضمن محکوم کردن عملیات تروریستی تکفیری‌های بی‌خبر از دین و بیگانه با فرامین نبی مکرم اسلام و نیز اربابان اسرائیلی ـ آمریکایی آنان، با اطمینان اعلام می‌دارد که به یقین جهان اسلام انتقام خون به ناحق ریخته شهدای محور مقاومت را از این ددمنشان از خدا بی‌خبر خواهد گرفت.

خون سرخ شهید انصاری و دیگر شهدا، درخت تنومند محور مقاومت را تنومندتر خواهد ساخت.

 انتهای پیام/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول