اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

شهدای دانش‌آموز چراغ راه تعلیم و تربیت هستند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز شهرستان قرچک گفت: شهدای دانش‌آموز چراغ راه تعلیم و تربیت هستند.

شهدای دانش‌آموز چراغ راه تعلیم و تربیت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدجواد آخوندی صبح امروز با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز شهرستان قرچک دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به همراه کارشناسان اداره کل و هوشنگ کولیوند مدیر آموزش و پرورش قرچک و احمد قهاری معاون پرورشی، محمد نصیری مسئول روابط‌عمومی و علی فتحی مسئول شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش قرچک با حضور در خانواده معظم شهیدان امیر حسن و صدیق منفرد با آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران دراین دیدار صمیمی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه و مسئولیت سنگینی است که امروز ما در آموزش و پرورش برعهده داریم تا نسل نوجوان و جوان را با اهداف و راه شهدا آشنا کنیم.

وی افزود: هدف از این دیدارها تجدید قوا و گرفتن روحیه وانرژی از شما پدران و مادران معظم شهدا است و امیدواریم با راهنمایی‌های شما بزرگواران بتوانیم درس‌های زندگی و خاطرات شهدای دانش‌آموز را به آینده‌سازان میهن اسلامی انتقال دهیم.

هوشنگ کولیوند، مدیر آموزش و پرورش قرچک نیز در این دیدارها با تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان گفت: خانواده معظم شهدا حق بزرگی برگردن جامعه دارند چراکه این عزیزان فرزندانشان را برای حفظ ایمان و عقیده و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی در راه خداوند هدیه دادند و امیدواریم همواره ادامه‌دهندگان راه شهدای بزرگوار باشیم.

در این دیدارها پدران و مادران شهدا خاطراتی از فرزندانشان برای حضار بیان کردند و به رسم یادبود هدایایی از سوی اداره آموزش و پرورش تقدیم این عزیزان شد.

انتهای پیام/2462/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول