اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چابهار در مجلس:

حرکات تروریستی تاثیری در حضور مردم در عزاداری‌های حسینی ندارد

نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس گفت: حرکات تروریستی تاثیری در حضور مردم در عزاداری‌های حسینی ندارد بلکه هر سال شاهد حضور گسترده مردم در مراسم عزاداری امام حسین (ع) هستیم.

حرکات تروریستی تاثیری در حضور مردم در عزاداری‌های حسینی ندارد

یعقوب جدگال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: 24 آذر ماه سال 89 دشمنان کوردل اقدام به انجام حادثه تروریستی در بین عزاداران تاسوعای حسینی کردند، به گمان اینکه حضور مردم را در محافل عزاداری کمرنگ کنند، اما شاهد هستیم که با گذشت چند سال از وقوع این حادثه عزاداری‌ها بسیار بهتر و باشکوه‌تر از همیشه برگزار می‎شود.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس افزود: این نشان دهنده بی‌تاثیر بودن این گونه حرکات در عزم و اراده مردم و هوشیاری و دشمن شناسی آنها دارد.

این مسئول بیان کرد: فرهنگ عاشورا و تاسوعای حسینی با خون مردم عجین شده است و در قلب آنها جان گرفته و هیچ کس نمی‌تواند این ارادت قلبی را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهید پرور چابهار امسال نیز مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی را با شکوه و حضور بیشتر برگزار خواهند کرد، همین گونه که از آغاز محرم حال و هوای شهر حسینی شده و مردم عزادار امام حسین (ع) هستند.

جدگال افزود: با توجه به دشمنانی که ایران اسلامی دارد، باید همیشه مسائل امنیتی را رعایت کنیم.

24 آذر ماه سال 89 بر اثر عملیات تروریستی در روز تاسوعای حسینی، در مسجد امام حسین (ع) چابهار، بیش از 30 تن از عزاداران حسینی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/75004/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول