اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد تاکید کرد

بسیجیان ‌‌مانند زمان جنگ ‌بدرخشند/تفکر بسیجی ‌راهگشای امور ‌است

فرماندار فیروزآباد گفت: تفکر بسیجی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن بوده و امروز این تفکر، راهگشای امور شده است.

بسیجیان ‌‌مانند زمان جنگ ‌بدرخشند/تفکر بسیجی ‌راهگشای امور ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی برنامه‌های هفته بسیج که در سالن اجتماعات سپاه ناحیه فیروزآباد با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: در پنجم آذر ماه 58 حضرت امام خمینی(ره) با دیدی وسیع و تدبیری بسیار زیبا فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را ابلاغ کردند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدا و بسیجیان سلحشور تصریح کرد: از آغاز تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج تاکنون این نهاد به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این ارتش مخلص همواره با پیروی از فرامین رهبری در عرصه‌های مختلف دفاعی نیز نقش موثر و بسزایی دارد.

بهمنی از نیروی مقاومت بسیج به عنوان ظرفیتی ارزشمند و اثرگذار در تمام عرصه‌ها نام برد و ابراز داشت: علاوه بر دوران دفاع مقدس، بسیج در سایر عرصه‌ها نیز حضوری فعال و اثرگذار دارد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های نیروی مقاومت بسیج گفت: حضور بسیج در بسیاری از عرصه‌ها موجب رشد‌، شکوفایی و اقتدار نظام اسلامی شده است.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد کار مهم بسیج را تربیت نیروی متعهد درون انقلاب دانست و بیان داشت: لازم است که بسیجیان و مدیران مانند زمان جنگ خوب بدرخشند.

وی ابراز داشت: تفکر بسیجی برگرفته از تعالیم اسلام و قرآن بوده و امروز این تفکر، راهگشای امور شده است.

بهمنی افزود: بسیج متعلق به تمام جامعه است زیرا این نظام با تفکر بسیج به پیروزی رسید و همگان در آن نقش ایفا کردند.

وی با بیان اینکه استکبار و در رأس آن آمریکا در برابر تفکر بسیجی سر تعظیم فرود آورده است، گفت: امروز به برکت این نظام الهی، ترویج تفکر بسیجی از ضروریات است.

فرماندار شهرستان فیروزآباد ملاک برای شناخت معرفت بسیجی را تفکر بسیجی دانست و ادامه داد: وجود تفکر و فرهنگ بسیجی بین قشرهای مختلف جامعه سبب تقویت جایگاه مردم در راهبرد و تثبیت نظام اسلامی می‌شود.

وی با اشاره به جمع لشکریان مخلص یاوران رهبری که دیروز به نمایندگی تعدادی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی شرکت داشتند، اضافه کرد: پیام رهبری و سخنان ایشان نصب‌العین و آویزه گوش بسیج و سپاه است.

بهمنی به بیان ماموریت‌های بسیج و سپاه پرداخت و افزود: بسیج متعلق به همگان است و هیچ‌کس نمی‌تواند بسیج را در انحصار خود درآورد.

بهمنی در پایان سخنان خود خواستار حضور مسئولان اجرایی این شهرستان در برنامه‌های متنوع گرامی‌داشت هفته بسیج شد.

انتهای پیام/‌2448/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول