اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور خبر داد

راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در راور

فرماندار راور از راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در این شهرستان از ترم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در راور

محمدرضا شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان بزرگ‌ترین نهاد آموزش عالی مهارتی کشور می‌تواند زمینه­‌ساز توسعه فناوری­‌ها و ایجاد اشتغال دانش­‌بنیان برای جمع زیادی از شهروندان شهرستان راور باشد.

وی تصریح کرد: هدف دانشگاه جامع علمی کاربردی فراهم کردن موجباتی است که مشارکت سازمان‌­ها و دستگاه‌­های اجرایی و بخش خصوصی را برای تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز بخش‌­های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ممکن سازد.

شریفی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در راور افزود: با پیگیری‌های به عمل آمده دانشگاه علمی کاربردی راور از بهمن ماه سال جاری راه‌اندازی و در سه رشته مکانیک خودرو، برق صنعتی و کامپیوتر دانشجو می‌پذیرد.

فرماندار راور خاطر نشان کرد: فراگیری مهارت‌ها و صدور گواهی‌نامه‌های تخصصی برای کسانی که جذب دستگاه‌های اجرایی می‌شوند نیز از دیگر فعالیت‌ها و برنامه‌هایی است که دانشگاه علمی کاربردی راور آن را دنبال می‌کند.

وی عنوان کرد: اهتمام در گسترش و توسعه اماکن آموزشی از وظایفی است که با جدیت در حال پیگیری آن هستیم و طی دو سال گذشته دانشگاه علمی کاربردی راور سومین دانشگاه آموزش عالی است که در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

شریفی بیان داشت: امیدواریم این مهم مورد استقبال علاقمندان به تحصیل در شهرستان راور باشد و بخشی از نیازمندی‌های علمی آموزشی مردم به ویژه جوانان را برطرف کند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول