اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

50 درصد کهگیلویه و بویراحمدی‌ها پرونده بسیجی دارند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه 50 درصد مردم استان پرونده بسیجی دارند، گفت: دیگر افراد استان با حضور خودجوش و مردمی در صحنه‌های مختلف و برنامه‌های بسیج حضور چشم‌گیر دارند.

50 درصد کهگیلویه و بویراحمدی‌ها پرونده بسیجی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج یونس امیری صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک و تهنیت هفته بسیج اظهار کرد: در پنجم آذر ماه 58 حضرت امام خمینی(ره) با دیدی وسیع و تدبیری بسیار زیبا فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را ابلاغ کردند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با ژرف‌اندیشی و اندیشه پاک خود؛ بسیج را برای مقابله با هرگونه تهدید و توطئه دشمن در حوزه‌های مختلف بنیان گذاشت.

امیری با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام شهدا و بسیجیان سلحشور اذعان کرد: از آغاز تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج تاکنون، این قشر به خوبی به وظایف خود واقف و همواره با پیروی از فرامین رهبری در عرصه‌های مختلف دفاعی نیز نقش موثر و به‌سزایی داشته و دارد.

این مسئول ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و آموزشی اشاره کرد و گفت: بسیج در حوزه سیاسی با بصیرت و آگاهی خوب و چشم‌گیری وارد عرصه می‌شود و همواره در تمامی برنامه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... بسیج حضور مقتدرانه‌ای داشته و دارد.

امیری با تاکید بر این‌که بسیج در عرصه اقتصادی حضوری پررنگ دارد، گفت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ملت ایران در انتخابات خرداد ماه امسال حماسه سیاسی خلق کردند و با شرایط کنونی در مقابل تحریم‌ها و عوامل تاثیر گذار بر اقتصاد ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با شرایط کنونی در سطح کشور و نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی سپاه کهگیلویه و بویراحمد بلافاصله در سطح استان 30 تعاونی را تشکیل دادند.

وی آمادگی کامل بسیج در عرصه‌های مختلف را سرکوفت و عامل ناکامی دشمنان انقلاب و نظام عنوان کرد و گفت: آمادگی بسیج یعنی آمادگی کامل آحاد مردم در سطح جامعه؛ با چنین آمادگی توانستیم همواره در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

امیری با تاکید بر این‌که 50 درصد کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به نسبت کشوری بسیجی پرونده‌دار در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج هستند، گفت: دیگر افراد استان با حضور خودجوش و مردمی در صحنه‌های مختلف و برنامه‌های بسیج حضور چشم‌گیر دارند.

انتهای پیام/82011/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول