اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تأمین اجتماعی:

مطالبات کارگران به‌حق است/ دنبال برطرف کردن مشکلات هستیم

معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی گفت: مطالبات کارگران و مستمری‌بگیران به حق بوده و به دنبال برطرف کردن مشکلات هستیم.

مطالبات کارگران به‌حق است/ دنبال برطرف کردن مشکلات هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالرحمن تاج‌الدین عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ابزارهایی که منجر به پویایی صنعت می‌شود تجهیز واحدهای تولیدی و صنعتی است که اگر در این بخش اعتبارات فراهم باشد، می‌توانیم گام‌های خوبی برداریم.

وی با بیان اینکه حدود نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، افزود: با احتساب افراد تحت تکلف بیمه‌شدگان، حدود نیمی از جمعیت کشور زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند که 12 میلیون نفر از آن‌ها از بیمه‌شدگان اصلی تأمین اجتماعی به حساب می‌آیند.

معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت بیان کرد: بدهی سه درصدی دولت به سازمان تأمین اجتماعی کماکان به قوت خود باقی است و در دولت گذشته هیچ‌گونه تسویه حسابی بین دولت و این سازمان انجام نپذیرفته است.

تاج‌الدین ادامه داد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر، در چند ماه اخیر بخشی از مطالبات تأمین اجتماعی دریافت شده است که امیدواریم با اختصاص ردیف بودجه مشکلات اعتباری این سازمان برطرف شود.

این مسئول با اشاره به هزینه‌ها و درآمدهای سازمان تأمین اجتماعی استان قزوین اعلام کرد: این سازمان هر ماه 50 میلیارد تومان برای حقوق مستمری‌بگیران هزینه می‌کند درحالی که 39 میلیارد تومان درآمدزایی دارد.

معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: درخواست‌های مستمری‌بگیران و کارگران به حق است و دولت تلاش می‌کند تا به این درخواست‌ها پاسخ گوید و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال احقاق حقوق کارگران و تکریم جایگاه اجتماعی مستمری‌بگیران است.

تاج‌الدین با اشاره به اینکه سازمان تأمین اجتماعی تمام ظرفیت خود را در راستای توسعه و رونق حوزه تولید به کار می‌گیرد، گفت: برخی فشارهای اقتصادی وجود دارد که از تحریم‌های ضد بشری علیه نظام نشأت می‌گیرد و در سال‌های اخیر شاهد رشد اقتصادی منفی در کشور بوده‌ایم که سبب مشکلاتی برای مردم شده است.

انتهای پیام/77003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول