اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شعبه یک تامین ‎اجتماعی اصفهان مطرح کرد

فعالیت شعبه تأمین اجتماعی بهارستان در گروی حمایت مسئولان

رئیس شعبه یک تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: ادامه فعالیت شعبه اقماری تأمین‎اجتماعی در بهارستان در گروی حمایت مسئولان این شهر است.

فعالیت شعبه تأمین اجتماعی بهارستان در گروی حمایت مسئولان

علی سیدصالح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تنها شعبه تأمین اجتماعی در بهارستان اظهار کرد: مدتی است در شهر بهارستان با همکاری شهرداری بهارستان اقدام به راه‎اندازی شعبه اقماری تأمین‎اجتماعی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری بهارستان محلی را به عنوان دفتر شعبه در اختیار تأمین‎اجتماعی گذاشت، ادامه داد: هر چند محل مورد نظر شرایط مناسبی نداشت، اما می‎توانست به مردم در زمینه خدمات تأمین ‎اجتماعی پاسخگو باشد و بسیاری از نیاز‌های شهروندان را بدون مراجعه به شعب در اصفهان مرتفع کند.

رئیس شعبه یک تأمین ‎اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: پس از گذشت مدتی نامه‎ای با عنوان صورت‌حساب اجاره دفتر برای تأمین‎اجتماعی ارسال شد که براساس این نامه تأمین اجتماعی حدود 7 میلیون تومان به شهرداری بهارستان مقروض شده بود.

وی اضافه کرد: البته پس از ارسال این نامه جلساتی در شهرداری و شورای شهر بهارستان برگزار شد، اما تاکنون این جلسات نتیجه‎ای در برنداشته است و با این شرایط ناگزیر به تعطیلی تنها شعبه اقماری در بهارستان هستیم.

انتهای پیام/63021/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول