اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهشهر‌:

واحدهای تولیدی بهشهر ‌از مناطق شهری به شهرک‌ها منتقل می‌شود

فرماندار شهرستان بهشهر گفت: با توجه به زیر‌ساخت‌های لازم در شهرک صنعتی بهشهر، لازم است تا واحدها و شرکت‌های صنعتی، از مناطق شهری به شهرک منتقل شوند.

واحدهای تولیدی بهشهر ‌از مناطق شهری به شهرک‌ها منتقل می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، محمد‌تقی نورزاد عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، به بیان مهم‌ترین مسائل عمرانی، فرهنگی و ورزشی حوزه مدیریت خود پرداخت.

انجام مراسمات عزاداری و دسته‌روی بدون حاشیه در دهه نخست محرم، برگزاری دعای ندبه کشوری، راه‌پیمایی منظم و باشکوه 13 آبان، برگزاری جشنواره فرهنگی-هنری «انار اشرف» همچنین کسب عنوان قهرمانی و سومی تیم‌های کشتی رستم‌کلا و بهشهر در لیگ استان، از مواردی بود که فرماندار بهشهر در ابتدای سخنان خود، عنوان کرد.

وی به طرح انتقال صنایع از مناطق شهری به شهرک صنعتی، اشاره و یادآور شد: در شهرک صنعتی، 71 سرمایه‌گذار قرارداد بستند که 42 سرمایه‌گذار پای کار آمدند و از این تعداد 25 نفر موفق به آغاز فعالیت صنعتی شدند.

نورزاد گفت: با توجه به زیر‌ساخت‌های لازم در شهرک صنعتی بهشهر، لازم است تا واحدها و شرکت‌های صنعتی، از مناطق شهری به شهرک منتقل شوند.

آزاد‌سازی و دیواره‌سازی رودخانه«فراشمحله»، ساخت سر‌شاخه‌گیر در رودخانه«بزپل» و دیواره‌سازی رودخانه«برزو» با هدف جلوگیری از وقوع سیل، افتتاح مدرسه استعدادهای درخشان، آغاز عملیات آسفالت مجتمع‌های مسکن مهر(870 واحدی)، تاکید بر اتمام به‌موقع سالن ورزشی شهید‌هاشمی نژاد تا قبل از مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد و تاکید بر دو‌گانه‌سوز کردن سیستم‌ حرارتی در ادارات، از دیگر مواردی بود که فرماندار بهشهر در سومین جلسه شورای اداری سال 92، عنوان کرد.

وی از اتمام پروژه برق‌رسانی روستاهای«یانه‌سر» گفت و این‌که با افتتاح این پروژه، آرزوی دیرینه مردم یانه‌سر، محقق می‌شود.

به گزارش فارس، هر ساله با سرد شدن هوا و ریزش نزولات جوی، مشکلاتی در شبکه برق روستاهای کوهستانی بهشهر و گلوگاه و نکا که بخش مهمی از آن به‌دلیل فرسودگی شبکه‌ برق است، رخ می‌داد که از ابتدای امسال با تامین 250 میلیون تومان، کار ترمیم و تقویت این شبکه، پیگیری و اکنون روزهای پایانی خود را می‌گذراند.

انتهای پیام/86001/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول