اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار ‌آبنوش در یادواره شهدای قلعه بوئین‌ زهرا:

تأسی به عاشورا شکننده دایره تحریم است

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین گفت:‌ تأسی به فرهنگ عاشورا شکننده دایره تحریم است.

تأسی به عاشورا شکننده دایره تحریم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا استان قزوین، سردار سالار آبنوش دقایقی پیش در یادواره 45 شهید قلعه شهرستان بویین‌ زهرا ایام سوگواری حسینی را تسلیت گفت و اظهار داشت: رسالت دین مقدس اسلام از زمان ظهور دعوت امت‌ها به حق بوده است که امروزه نفوذ اندیشه‌های ناپاک و اسلام‌های تازه از سوی دشمنان با هدف شکست شیعه در حال شکل‌گیری است.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین به دسیسه‌های نظام سلطه برای مقابله با اسلام ناب اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام دشمنان همواره با ابزار مفسران غیر واقعی دین در صدد ایجاد انحراف در سنت‌‌های الهی و قرآن کریم بودند که با مشیت الهی و تکلیف‌شناسی عالمان، اسلام ناب سینه به سینه امروز به دست مسلمانان رسیده است.

آبنوش به کشتار وحشیانه شیعیان توسط دشمنان در برهه‌های مختلف پرداخت و اعتقاد راسخ به قرآن کریم و ظلم‌ستیزی را عامل خشم و کینه دشمنان از قشر شیعه برشمرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین به ضرورت الگوگیری از سیره و سبک شهدا اشاره و بیان کرد: دشمنان و کفار به دنبال این هستند تا با ایجاد جنگ‌های داخلی از بعد از ماجرا غدیر تا به امروز اهداف خویش را پیاده‌سازی کنند و به همین ترتیب 16 هزار شهید ترور در انقلاب اسلامی نیز سندی بر جنایات منافقین است.

وی ادامه داد: چنانچه بروز وقایع تروریستی در ابتدای انقلاب اسلامی به علت وجود اصل مترقی ولایت فقیه و پایبندی ملت بوده است و ملت ایران در سایه ولایت فقیه با تحریم و توطئه دشمنان مقابله می‌‌کند.

سردار آبنوش با اشاره به فتنه‌های دشمنان در هدایت اسلام‌های کاذب در منطقه ابراز داشت: گسترش دایره تحریم و تهدید امروز دشمنان به علت پایبندی مردم به حضرت سیدالشهداء (ع) و ولایت فقیه است و آحاد جامعه اسلامی با ایستادگی در مسیر عاشورا دشمنان را مغلوب کرده است.

وی با اشاره به اینکه تحمل رنج و فشار دشمنان با تأسی از فرهنگ عاشورا امکان‌پذیر است، تصریح کرد: شخصیت حقیقی و حقوقی افراد همواره صاحب احترام است و خلق حماسه کربلا عامل ماندگاری دین مبین اسلام بوده است.

آبنوش با تأکید بر اینکه فرهنگ عاشورا همواره در جریان است، تصریح کرد: وجود خورشید فروزان ولایت امروز در انقلاب اسلامی عامل اقتدار و عزت است چنانچه در طول تاریخ نیز عده‌ای با ایستادگی برابر ولایت از مسیر اصلی خارج شده‌اند و بنابر این فرد ولایت‌پذیر هیچ گاه دچار مادی‌گرایی و زرق و برق و هوس نمی‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌اأامر (عج) استان قزوین توجه به پیام شهدا را عامل شناخت حق از باطل در دوره کنونی ذکر کرد و ابراز داشت: آنچه مطرح شده این است که به طور میانگین هر شهید سه بار ولایت‌پذیری را در وصیتنامه خویش مورد توجه قرار داده است و به همین سبب صحنه کربلا و رنج و سختی‌های آن در سایه ولایت برای یاران آسان شد.

آبنوش با اشاره به بیان صریح امام راحل در دعوت ملت به استکبارستیزی ابراز داشت:‌ مقام معظم رهبری امروز با اقتدار و معنویت ضمن هدایت انقلاب اسلامی کشور را برابر دسیسه‌ها حفظ کرده و اصل استکبار ستیزی را گوشزد می‌کند.

سردار آبنوش در پایان تأسی به فرهنگ عاشورا و استمرار ولایت‌پذیری را جزو پیام‌های مهم یادواره‌های گرامیداشت شهدا برشمرد و بر ضرورت حضور در آیین‌های سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی در ایام پیش رو تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/ذ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول