اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان خبر داد

ساخت 2 باب مدرسه روستایی در تویسرکان

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان از ساخت دو باب مدرسه در تویسرکان با پیگیری‌ها و تلاش نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ساخت 2 باب مدرسه روستایی در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، علی بیات ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به وجود هشت مدرسه هیئت امنایی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در تویسرکان افزود: تصمیم داریم دو مدرسه قرآنی تویسرکان نیز در گروه مدارس هیئت امنایی قرار گیرد.

وی به رشد 86.5 قبولی پایه اول متوسطه اشاره کرد و افزود: رشد دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل هنرستان 54.7 درصد است که نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد را نشان می‌دهد.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان با اشاره به رشد چهار درصدی دانش‌آموزان ورودی پایه اول ابتدایی در سال جاری، متذکر شد: این درحالی است که سال‌های گذشته در خصوص دانش‌آموزان ورودی پایه اول ابتدایی افت داشتیم.

وی از ساخت دو باب مدرسه در تویسرکان با پیگیری‌ها و تلاش نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: دو باب مدرسه در روستاهای تیمیجان و بوجان شهرستان ساخته می‌شود.

بیات با اشاره به بازدید نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و رئیس نوسازی مدارس کشور گفت: رهاورد پیگیری نماینده مردم در خانه ملت تأمین نیازها و برطرف شدن برخی از مشکلات است.

وی با اشاره به هفت پروژه‌ نیمه‌کاره آموزش و پرورش تویسرکان، مدرسه خیرساز مقدم، مدرسه الزهرا سرکان، پروژه 14 کلاسه مهر، دبیرستان صادقیه اشتران را برخی از این طرح‌ها عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش تویسرکان به احداث پروژه‌های جدید نظیر زمین چمن مصنوعی، سالن اجتماعات آموزش و پرورش، بررسی و پیگیری ایجاد ساختمان جدید آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: خودگردان شدن خانه معلم و درمانگاه فرهنگیان از دیگر برنامه‌های در دست اقدام شورای آموزش و پرورش است.

وی در پایان گفت: نماینده وزیر آموزش و پرورش از نزدیک ‌از پروژه‌های نیمه‌کاره بازدید کردند و مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش نیز برای بررسی ارائه شد.

انتهای پیام/89010/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول