اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:

توسعه ورزش کشور نیازمند اجرای برنامه‌های علمی است

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تحقق طرح‌های توسعه‌ای در ورزش کشور نیازمند اجرای برنامه‌های علمی و کارشناسی است.

توسعه ورزش کشور نیازمند اجرای برنامه‌های علمی است

علیرضا جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: ورزش در دنیای امروز با دهه‌های گذشته تفاوت‌های چشم‌گیر و زیادی پیدا کرده و دیگر مانند گذشته به مقوله ورزش در دنیای توسعه‌یافته نگاه نمی‌شود.

وی تصریح کرد: امروزه دیگر ورزش یک بعدی نیست و حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و علمی را در درون خود جمع کرده؛ به همین دلیل حوزه تاثیرگذاری ورزش در دنیای امروز فراتر از گذشته شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: در سال‌های اخیر برنامه‌های متعددی برای توسعه ورزش کشور اجرایی شده است و نتایج خوبی نیز گرفته‌ایم؛ اما برای اینکه بتوانیم فاصله ورزش ایران را با جهان کاهش دهیم نیازمند اجرای برنامه‌های علمی و کارشناسی‌شده هستیم.

جوانمردی با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به چهارمین گزینه دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه 2 حوزه مسئولیتی بسیار مهم و حساس را مدیریت می‌کند که یک بخش مربوط به جوانان و دیگری ورزش است.

وی ادامه داد: شاهد هستیم که یک فرد از جامعه دانشگاهی کشور که رابطه چند ساله با جوانان در دانشگاه و حوزه ورزش داشته برای این سمت انتخاب شده است که خود در حوزه ورزش قهرمانی و همچنین مربی‌گری کارنامه مشخص و روشنی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز اظهار کرد: مهم‌ترین ویژگی وزیر جدید ورزش دانشگاهی‌بودن اوست و گودرزی به طور قطع می‌تواند رابطه ورزش و علم آن را در کشور بهبود ببخشد.

جوانمردی خاطرنشان کرد: البته تحقق این مهم نیازمند همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف با وزارت ورزش و ادارات کل استانی است که امیدواریم در مدیریت جدید این مهم محقق شود.

*ورزش استان البرز به زودی جایگاه اصلی خود را پیدا می‌کند

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای توسعه ورزش استان البرز انجام شده است، گفت: طی یکسال اخیر با شناسایی نقاط قوت، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ورزش استان به ویژه در حوزه نیروی انسانی که متشکل از ورزشکاران، مربیان و نسل نوجوان و جوان علاقه‌مند بوده، برنامه‌ریزی لازم برای توسعه ورزش البرز انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: این استان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است و حضور مربیان طراز اول و قهرمانان ورزشی که دارای سابقه افتخارآفرینی در سطح آسیایی و جهانی هستند باید منجر به توسعه همه‌جانبه ورزش در 2 حوزه ملی و همگانی شود.

جوانمردی تاکید کرد: برای بهره‌مندی از این توانمندی برنامه‌های خوبی در دست اجراست که بخش مهمی از آنها اجرایی شده است، ضمن اینکه در حوزه توسعه امکانات ورزشی نیز در این مدت تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و امروز اکثر جوانان استان از امکانات ورزشی مناسب برخوردار هستند.

وی در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در استان البرز وجود دارد، این استان به زودی جایگاه اصلی خود را در ورزش کشور پیدا می‌کند و تلاش داریم که در چند رشته صاحب حرف اول در کشور شویم.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول