اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری:

نمی‎توان انتظار معجزه از دولت یازدهم داشت

رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: ارائه گزارش 100 روز فعالیت و کار دولت یازدهم امری خوب و شایسته است اما نباید توقع داشت که در این مدت کوتاه روحانی معجزه کرده باشد.

نمی‎توان انتظار معجزه از دولت یازدهم داشت

مجید جلیل در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: هر چند شعار تغییر در 100 روز یک شعار انتخاباتی و خاص روزهای انتخابات بود اما این امر دکتر روحانی و کابینه‌اش را ملزم به ارائه گزارش می‌کند.

وی افزود: ارائه گزارش 100 روز فعالیت و کار دولت یازدهم امری خوب و شایسته است اما نباید توقع داشت که در این مدت دکتر روحانی معجزه کرده باشد و با مشکلات بسیاری که کشور در روزهای پایانی دولت دهم با آن روبرو بوده و به دولت یازدهم منتقل شده بتواند در کوتاه مدت کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهد.

جلیل تصریح کرد: این در حالی است که همه ما منتظر ارائه گزارش رئیس جمهور هستیم و می‎توانیم پس از شنیدن این گزارش به قضاوت بپردازیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار دولت یازدهم در حوزه عمرانی بسیار سنگین است، گفت: این حوزه حدود 13 هزار میلیارد تومان بدهی دارد و فقط 12 درصد از اعتبارات سال 92 تاکنون محقق شده و این امر کوتاهی دولت یازدهم در این حوزه محسوب نمی‎شود.

جلیل خاطرنشان کرد: این در حالی است که زیرساخت‌ها در حال تکمیل‌شدن هستند و پروژه‌های مهم عمرانی کشور به نحو جدی از سوی دولت پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه روند اجرایی پروژه‌های مسکن مهر با سرعت در حال اجراشدن است، اظهار کرد: در بحث زیرساخت‌های آب و فاضلاب نیز نگاه ویژه‌ای از سوی دولت وجود دارد و امید می‎رود مشکلات این بخش نیز به زودی برطرف شود.

جلیل افزود: در بودجه 93 باید به دولت کمک کرد تا بتواند پروژه‌‌های عمرانی نیمه‌کاره دولت دهم را به اتمام برساند.

انتهای پیام/68004/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول