اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

اتمام پروژه‌های مسکن مهر فارس مورد تاکید دولت یازدهم است

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: اتمام پروژه‌های مسکن مهر مورد تاکید دولت یازدهم است و پروژه‌هایی که در این استان شروع شده بودند به اتمام می‌رسند.

اتمام پروژه‌های مسکن مهر فارس مورد تاکید دولت یازدهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان فارس، هوشنگ عشایری تعداد کل واحدهای مسکن مهر در استان فارس را 117 هزار واحد اعلام کرد و گفت: مسکن مهر افتتاح شده در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت بیش از 30 هزار واحد، در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت بیش از 18 هزار واحد، در شهر جدید صدرا بیش از سه هزار واحد و مسکن مهر افتتاح شده حوزه راه و شهرسازی لارستان بیش از پنج هزار واحد بوده است.

وی همچنین درصد پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت را 83 درصد اعلام کرد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به نقش مهم کیفیت در حوزه‌های مختلف خود گفت: در استان فارس در حوزه کیفیت بتن وضعیت بسیار مناسب است؛ در بحث خاک و مصالح میانگین خوبی داریم و در حوزه آسفالت نیز بین متوسط و خوب هستیم و معتقدم در این بخش‌ها هنوز جای کار بسیار داریم.

عشایری در پایان به نقش تشکل‌های مردم‌نهاد و به‌ویژه رسانه‌ها در مباحث کیفیت تاکید فراوان کرد و گفت: تشکل‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها می‌توانند با انتقاد و بحث‌های چالشی به ارتقای کیفیت در بخش‌های گوناگون کمک بسیاری کنند.

انتهای پیام/2448/م/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول