اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر کشور در گفت‌وگو با فارس:

انتخاب استانداران بومی در اولویت دولت یازدهم است

وزیر کشور گفت: انتخاب استانداران بومی توانمند و کارآمد از سیاست‌ها و رویکردهای دولت یازدهم در انتخاب استانداران است.

انتخاب استانداران بومی در اولویت دولت یازدهم است

عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه مراسم ادای احترام به شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما از روز اول که مسئولیت وزارت کشور را پذیرفتیم در انتخاب استانداران جدید سعی کردیم تا نیروهای بومی که سابقه درخشان در خدمت‌رسانی به مناطق خود را داشته‌اند انتخاب کرده و نسبت به معرفی آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه در انتخاب استانداران استعلامات از مراجع ذیربط صورت گرفته و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد، تصریح کرد: برای استان اردبیل نیز بعد از ماه‌ها رایزنی با نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دیگر دلسوزان این استان سعی کردیم تا فردی بومی دارای شاخصه‌های ارزشمند را برگزیده و امروز معرفی کنیم.

وزیر کشور یادآور شد: انتخاب استانداران بقیه استان‌ها نیز در دستور کار است و ما پیش‌بینی می‌کنیم تا اواخر آذر ماه پرونده انتخاب و معرفی استانداران دولت یازدهم بسته شود.

رحمانی فضلی توانمندی‌های استان اردبیل در بخش‌های گردشگری، کشاورزی و حتی عرصه‌های تولیدی و صنعتی را یادآور شد و افزود: این استان با داشتن چنین توانمندی‌های ارزشمند می‌تواند در ردیف استان‌های پیشرو قرار گیرد که امیدواریم با انتخاب استاندار جدید که فردی بومی، دلسوز و توانمند است و همراهی مدیران و مسئولان دیگر این استان، اردبیل بتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت‌: ما هم در وزارت کشور در حد وسع و توانمان سعی خواهیم کرد تا به حرکت شتابنده و جهشی توسعه استان اردبیل کمک کنیم تا نسبت به سال‌های گذشته این استان بتواند حرکت اساسی را در پیشرفت و توسعه واقعی شاهد و ناظر باشد.

انتهای پیام/62001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول