اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس:

انتخاب فرمانداران جدید مبتنی بر سیاست‌های دولت یازدهم است

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: در حال حاضر انتخاب فرمانداران اعتدال‌گرا و همسو باسیاست‌های دولت یازدهم به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای استان اصفهان مطرح است.

انتخاب فرمانداران جدید مبتنی بر سیاست‌های دولت یازدهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز بهداشتی و درمانی حضرت سجاد(ع) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: بحث لزوم انتخاب فرمانداران جدید به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای کنونی در سطح استان اصفهان مطرح است و با آغاز فعالیت معاون سیاسی و امنیتی استانداری روند بررسی گزینه‌های اصلح در این حوزه کلید زده می‌شود.

وی ادامه داد: در دیدار مجمع نمایندگان استان با استاندار اصفهان برخورداری از رویکرد اعتدال در حوزه‌های مختلف اجرایی و هم سویی با اهداف و سیاست‌گذاری‌های دولت جدید به عنوان مهم‌ترین رکن تثبیت فرمانداران کنونی عنوان شد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان با اشاره به اینکه تعداد اندکی از فرمانداران کنونی از شرایط لازم برای تداوم فعالیت در دولت آینده را برخوردار هستند، افزود: با وجود اینکه دهاقان از شهرستان‌های جدید استان اصفهان محسوب می‌شود اما به لحاظ رویکرد اجرایی و رعایت اعتدال، فرماندار تلاش‌گر این شهرستان اقدامات شایسته‌ای داشته است.

وی عنوان کرد: فرماندار دهاقان به لحاظ برخورداری از دیدگاه‌های معتدل در روش و منش مدیریتی جزو فرمانداران موفق استان اصفهان محسوب می‌شود و عملکرد مناسب وی در راستای تعامل، هم افزایی وهم اندیشی با مسئولان مختلف قابل توجه است.

حیدرپور با اشاره به اینکه روند انتخاب فرمانداران شهرضا در طول هشت سال گذشته مبتنی بر سیاست‌های ناصحیح بوده است، بیان داشت: شهرستان شهرضا در طول دوران فعالیت‌های دولت‌های نهم و دهم به دلیل انتخاب‌های غیراصولی در این حوزه زیان‌های گسترده‌ای را متحمل شده است و بدون شک در دولت جدید با اتخاذ رویه‌های اصولی شاهد حل این مشکل بزرگ هستیم.

وی با تشریح برخی از سیاست‌های غیراصولی فرمانداران در حوزه‌های مختلف اجرایی و مدیریتی گفت: بر همین اساس انتظار داریم با آغاز فعالیت معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان رویه انتخاب فرمانداران جدید مبتنی بر اندیشه‌ها و تفکرات دولت تدبیر و امید آغاز شود.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان استان اصفهان با رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در این دیدار صمیمانه رئیس‌جمهور گزارش کاملی از روند سفر اخیر دولت‌مردان به نیویورک را ارائه کرد و همچنین برخی مسایل و مشکلات کلان کشور نیز از سوی ایشان مطرح شد.

وی ادامه داد: بحث آغاز سفرهای استانی دولت از دیگر نکات مطرح‌شده در قالب این دیدار بود که درخواست جمعی نمایندگان استان مبنی بر تحقق نخستین سفر استانی هیئت دولت به اصفهان به اطلاع رئیس‌جمهور رسید.

حیدرپور با اشاره به اینکه برخی از مشکلات اساسی شهرستان‌های دهاقان و شهرضا در حضور رئیس‌جمهور مطرح شد، اذعان داشت: اجرای کامل پروژه فاضلاب شهری در سطح دو شهرستان، حل مشکلات حوزه حمل‌ و نقل و به خصوص لزوم 6خطه شدن محور شهرضا به اصفهان،رسیدگی به مشکلات صنعت‌گران و کشاورزان با تخصیص تسهیلات مناسب از سوی نظام بانکی کشور، حل مشکلات آب استان اصفهان و احیای سبک مدیریتی سابق در این حوزه خطیر از مهم‌ترین مسایل مطرح‌شده در جریان این دیدار به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شیوه اجرای سفرهای استانی هیئت دولت در مرحله برنامه‌ریزی محتوایی و اجرایی قرار گرفته است، اضافه کرد: حضور رئیس‌جمهور در سطح شهرستان‌های تابع استان اصفهان از مهم‌ترین مسایل مدنظر نمایندگان مجلس است که امیدواریم با نهایی شدن سبک سفرهای استانی شاهد تحقق این مهم باشیم.

انتهای پیام/63011/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول