اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده خبر داد

وجود 363 کتابخانه کلاسی در مدارس شهرستان خدابنده

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: 363 کتابخانه کلاسی در مدارس شهرستان خدابنده وجود دارد.

وجود 363 کتابخانه کلاسی در مدارس شهرستان خدابنده

بهرامعلی قاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه‌های مختلفی در مدارس این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کتابخانه باز در مدارس شهرستان خدابنده افزود: این طرح دیروز به صورت نمادین در دبستان شاهد امام رضا (ع) کار خود را آغاز کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده از وجود 363 کتابخانه کلاسی در مدارس شهرستان خدابنده خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 258 مدرسه در مقطع ابتدایی قرار دارد.

این مقام مسئول در ادامه به وجود 75 کتابخانه کلاسی در دوره اول متوسطه اشاره و خاطرنشان کرد: 30 کتابخانه کلاسی نیز در دوره دوم متوسطه وجود دارد.

قاسمی اهدای کتاب توسط دانش‌آموزان به کتابخانه‌ها را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: در طول هفته کتاب و کتابخوانی اقدام به معرفی کتاب‌ یار خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده با بیان اینکه کتاب یاران از بین دانش‌آموزان علاقه‌مند انتخاب خواهند شد، خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان هفته‌ای دو روز در کتابخانه‌ها به همکاری خواهند پرداخت.

وی از تهیه دو هزار و 500 جلد کتاب برای مدارس شهرستان خدابنده خبر داد و اعلام کرد: این تعداد کتاب توسط واحد فرهنگی و هنری تهیه و به مدارسی که اعلام نیاز کرده، تحویل داده می‌شود.

قاسمی اعلام کرد: علاوه بر برپایی نمایشگاه کتاب در مدارس در طول این هفته دانش‌آموزان برای بازدید در کتابخانه‌های عمومی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/73002/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول