اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصد در نطنز

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: کتاب و کتابخوانی در میان مخاطبان و علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد و بخشی از سبد فرهنگی خانواده‌ها زا به خود اختصاص داده است.

برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصد در نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علی مشربی صبح امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به یکی از مهم‌ترین وظایف متولیان مباحث فرهنگی اظهار کرد: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف اصلی متولیان فرهنگی در جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی در میان مخاطبان و علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد و بخشی از سبد فرهنگی خانواده‌ها را به خود اختصاص داده است، اضافه کرد: همچنین فناوری‌های جدید نیز به صورت جدی به کمک روش‌های سنتی آمده و تأثیرات خود را بر میزان اطلاعات و آگاهی افراد جوامع گذاشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز با تاکید بر اینکه کتاب از ارزشمند‌ترین هدیه‌هایی است که خداوند تعالی به بشر ارزانی داشته است، تصریح کرد: همچنین خالق مهربان عالم، وجود انسان را به قدرت فکر و دانایی از سایر موجودات ممتاز کرد و در نشان دادن اهمیت بسیار مهم علم و دانایی در کتاب آسمانی‌اش قرآن مجید به قلم و آنچه می‌نویسند، سوگند یاد می‌کند.

وی همچنین از برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصد در نطنز خبر داد و ادامه داد: این نمایشگاه با 500 عنوان کتاب مختلف فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و علمی در محل دانشگاه آزاد اسلامی نطنز برپا شده و تا چهارم آذر ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/63025/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول