اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون و کار باشت خبر داد

ثبت‌نام 600 متقاضی اشتغال در سامانه کاریابی باشت

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشت گفت: 600 نفر جویای کار امسال در سامانه کاریابی‌ این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند که تمام آن‌ها دارای مدارک تحصیلی عالی هستند.

ثبت‌نام 600 متقاضی اشتغال در سامانه کاریابی باشت

مظفر علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: تاکنون بیش از 600 متقاضی اشتغال در کاریابی‌های شهرستان باشت ثبت‌نام کرده‌اند که اکثریت این افراد دارای مدارک تحصیلی عالی هستند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشت افزود: این دستگاه تاکنون بالغ بر 35 نفر از افراد بیکار در سطح شهرستان را برای دریافت تسهیلات و ایجاد اشتغال‌زایی به بانک‌های عامل معرفی کرده است.

وی با بیان این‌که این نهاد با معرفی افراد به مراکز و بانک‌ها در راستای ارائه خدمات و تسهیلات و ایجاد زمینه‌های اشتغال برای جوانان و افراد جویای کار اقدامات خوبی را در سطح شهرستان انجام داده است، عنوان کرد: 30 نفر از افراد جویای کار طی یک سال گذشته به طور مستقیم به کار گرفته شده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشت خاطرنشان کرد: دو مرکز کاریابی در این شهرستان به صورت فعال از متقاضیان کار ثبت‌نام را انجام می‌دهند.

علیزاده با بیان اینکه هم‌اکنون بیش از 30 تعاونی فعال در شهرستان وجود دارد، گفت: تعداد تعاونی‌های تولیدی و خدماتی در باشت 60 مورد بوده که 50 درصد از این تعاونی‌ها معادل 30 مورد، فعال است.

وی بیان کرد: با راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی تولیدی و خدماتی در باشت این نهاد موفق به ایجاد فرصت‌های اشتغال برای بیش از یک‌هزار نفر شده است.

علیزاده اظهار کرد: شرکت‌های تعاونی تولیدی و خدماتی شهرستان باشت در رشته‌های مختلف شامل تأمین نیازهای تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و صنوف خدماتی، تعاونی‌های نوع جدید، چند منظوره، حمل و نقل، خدمات، صنعتی، عمرانی، فرش دستباف، کشاورزی، مسکن و معدنی ایجاد شده‌اند.

وی از شهرستان باشت به عنوان منطقه‌ای با ظرفیت‌های بالای اقتصادی از جمله در بخش کشاورزی نام برد که در صورت توجه هرچه بیشتر مسئولان می‌تواند در توسعه اشتغال جوانان نقش عمده‌ای ایفا کند.

انتهای پیام/82007/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول