اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت مطرح کرد

باغداری و دامداری دو پتانسیل بالای اشتغال در باشت

فرماندار باشت گفت: باغداری و دامداری دو پتانسیل بالای اشتغال‌زایی در باشت است.

باغداری و دامداری دو پتانسیل بالای اشتغال در باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، ظهر امروز کمیته اشتغال و ساماندهی سرمایه‌گذاری و توسعه اشتغال پایدار با حضور محمدی فرماندار، مدیر کمیته امداد امام خمینی و سایر اعضای این کمیته در محل جلسات فرمانداری شهرستان باشت برگزار شد.

این جلسه با هدف بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستانی در اشتغال‌زایی برای جوانان و افراد جویای کار برگزار شد.

یزدان محمدی در این جلسه با بیان این‌که مسئله اشتغال به یک دغدغه و مشکل اساسی برای عموم افراد به‌خصوص در میان جوانان در جامعه تبدیل شده است، اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا با ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و شهرها در توانمندسازی و خودکفایی افراد گام برداشته و از مهاجرت‌های روستائیان در این راستا جلوگیری شود.

سرپرست فرمانداری باشت افزود: این شهرستان با توجه به ظرفیت بالای خود در زمینه‌های کشاورزی، باغداری و دامداری در سطح استان نشان داده که قابلیت‌های خوبی در زمینه اشتغال‌زایی داشته و باید مسئولان و عموم افراد این پتانسیل‌ها را شناخته و از توانمندی‌های موجود شهرستان جهت ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در شهر و روستاها استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سرمایه و نیروی انسانی با کارآیی بالا پایه و اساس اشتغال‌زایی در هر شهرستان است، از این‌رو لازم است با دقت و نظارت کافی بر منابع تامین اعتبار و شناسایی افراد نیازمند اشتغال و توانمند زمینه‌های اشتغال را در شهرستان فراهم کرد.

محمدی مشاغل خانگی و کارگاه‌های زود بازده را در اشتغال‌زایی بسیار مهم دانست و بر ضرورت تعامل نهادها با فنی و حرفه‌ای در راستای ایجاد مشاغل تاکید کرد.

فرماندار باشت در ادامه خاطرنشان کرد: مشاغل تولیدی و فنی باید مورد توجه قرار گرفته شود و با ایجاد زمینه‌های مناسب افراد را به سمت و سوی این گونه مشاغل سوق دهیم.

این مسئول ایجاد اشتغال در بین مددجویان کمیته امداد را از اولویت‌های مهم برشمرد و گفت: بزرگترین خدمت‌رسانی برای مددجویان و متقاضیان اشتغال فراهم کردن زمینه اشتغال در شهر و روستای آنها است.

انتهای پیام/82007/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول