اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد

فعالیت 10 مرکز ترک اعتیاد در میاندرود

فرماندار میاندرود افزایش تعداد مراکز ترک اعتیاد در این شهرستان را نگران کننده دانست و گفت: 10مرکز ترک اعتیاد در میاندرود فعالیت می‌کنند.

فعالیت 10 مرکز ترک اعتیاد در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود،ذات‌الله زارعی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه نباید در مقابل سونامی اعتیاد بی‌تفاوت بود، اظهار داشت: اعتیاد تهدید جدی برای جوانان است.

فرماندار شهرستان میاندرود در این جلسه با اشاره به وجود 10 مرکز ترک اعتیاد در سطح شهرستان گفت: وجود چنین مراکزی از جهاتی موجب خوشحالی است اما از آنجایی که بیانگر افزایش اعتیاد در جامعه است بسیار نگران کننده است و پیام خطرناکی دارد.

وی با بیان اینکه جامعه همانند یک کشتی است که اگر بخشی از آن تخریب شود همه افراد آن را در بر می‌گیرد، افزود: باید همتی مضاعف به منظور آشنایی مردم با بلای خانمان‌سوز اعتیاد در جامعه صورت گیرد تا شاهد روند رو به رشد آن نباشیم.

فرماندار میاندرود ادامه داد: افزایش اعتیاد در جامعه همانند سونامی است که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود و ضروری است با به‌کارگیری روش‌های پیشگیرانه از فراگیری آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/86021/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول