اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قشم:

حرکت رسانه‌ها در واکاوی ابعاد فتنه 88 لازم و قابل تقدیر است

امام جمعه قشم گفت: حرکت رسانه‌ها در واکاوی هر ساله فتنه 88 و معرفی هر چه بیشتر ابعاد آن لازم و قابل تقدیر است.

حرکت رسانه‌ها در واکاوی ابعاد فتنه 88 لازم و قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام رضا جوکار بعدازظهر امروز در نشست مدیران و مسئولان شهرستان قشم، ضمن تجلیل از حضور مسئولان، مردم و تمامی علمای اهل سنت و تشیع در عزاداری‌های دهه نخست محرم، اظهار داشت: تمامی اقشار مختلف با حضور خود در مراسم عزای سرور و سالار حسینی در شهرستان نشانه‌های عمیقی را از وحدت به همگان نشان دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پخش مستندی از صدا و سیما طی روزهای گذشته اضافه کرد: پخش و نشان دادن هر ساله جریان فتنه سال 88 توسط رسانه‌ها قابل تقدیر و تداوم آن لازم است.

جوکار در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در طراحی‌ها و معماری‌های معابر و خیابان‌ها آن‌گونه که باید به دفع آب‌های سطحی در هنگام بروز بارندگی‌ها توجه نشده است، که این امر سبب بروز مشکلاتی برای مردم جزیره حتی در پی کمترین بارش‌ها نیز می‌شود.

امام جمعه شهرستان قشم همچنین در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: بهترین مردمان کسانی‌اند که بتوانند بیشترین نفع و خدمت را به خلق‌الله برسانند، آن هم خدمت خالصانه که موجبات رضایت خداوند و مردم را فراهم کند.

وی یادآور شد: بی‌شک جانشین خدا در زمین ولی عصر(عج) است و حضرت حاضر و ناظر است.

این مسئول به فعالیت‌های نیروی انتظامی در قشم اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی رسالت مهم و کار بزرگی با عنوان حفظ امنیت جامعه را بر عهده دارد که این امر، امری مقدس است.

به گفته جوکار، امنیت و نظم با تلاش نیروی انتظامی و با کمک مردم و مسئولان به انجام می‌رسد که این امر در قشم با تلاش و پشتکار نیروی انتظامی محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجاری بودن منطقه و حضور مسافران و گردشگران با فرهنگ‌های مختلف از داخل و خارج در قشم، باید به مسائل اخلاقی و اجتماعی و فرهنگی بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول