اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف رفاه مردم و مسافران

طرح روشنایی بلوار هلر قشم اجرایی می‌شود

دهیار روستای هلر گفت: با هدف رفاه مردم و مسافران روشنایی بلوار هلر قشم با هزینه‌ای بالغ بر 90 میلیون تومان اجرایی می‌شود.

طرح روشنایی بلوار هلر قشم اجرایی می‌شود

عبدالغفار نورایی دهیار روستای هلر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت: با توجه به اینکه این روستا به لحاظ موقعیت جغرافیایی در مسیر عبوری مسافران و گردشگران زیادی قرار گرفته در راستای خدمت‌رسانی طرح تامین روشنایی بلوار روستای هلر از سه راهی رمچاه تا میدان وحدت مابین روستای هلر و شهر درگهان به طول یک کیلومتر در 10 روز آینده از نعمت روشنایی برخوردار می‌گردد.

وی افزود: برای تامین روشنایی این بلوار بالغ بر 36 عدد پایه روشنایی و 72 عدد چراغ لاک‌پشتی و یک دستگاه ترانس برق در نظر گرفته شده است.

دهیار روستای هلر عنوان کرد: کارشناسان اداره برق شهرستان جهت بررسی و نصب ترانس از پروژه فوق بازدید و به زودی ترانس برق در محل نصب خواهد شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را افزون بر 90 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مبلغ از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاری هلر به صورت مشارکتی تامین شده است.

نورایی، هدف از اجرای این پروژه را تامین روشنایی فضای اطراف بلوار و زیباسازی قسمتی از روستای هلر دانست و  ارائه خدمات مناسب به شهروندان و زیبا سازی را از وظایف عمده دهیاری عنوان کرد.

روستای هلر از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم و در قسمت شمالی جزیره قشم قرار گرفته است، از شمال به خلیج فارس و از شرق به پارک صنعتی تولا و از جنوب به روستای رمچاه نزدیک است.

فاصله این روستا تا مرکز بخش (شهر قشم) 18 کیلومتر است.

انتهای پیام/88001/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول