اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید بوشهر فردا در دولت

راند نهایی برای معرفی استاندار جدید بوشهری‌ها

قرار است فردا در هیئت دولت استاندار جدید بوشهر انتخاب شود و در صورت انتخاب بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان استاندار بوشهر معرفی می‌شود.

راند نهایی برای معرفی استاندار جدید بوشهری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، داستان استاندار جدید بوشهر مدت‌هاست به سریالی جذاب و تماشایی برای اهالی رسانه و عموم مردم شده است و روزی نیست که در رسانه‌های محلی گمانه‌زنی‌هایی از این موضوع منتشر نشود و مسئولان استان به ویژه نمایندگان مردم در مجلس نیز به شدت پیگیری موضوع بوده و هر چند علاقمند به رسانه‌ای شدن نام‌های مختلف نبودند اما رسانه‌ها و خبرنگاران کنجکاو نام‌های متعددی را مطرح می‌کردند.

یک روز رسانه‌ای تبادار را استاندار بوشهر معرفی می‌کرد و همان روز رسانه دیگر خبر را تکذیب کرده و علوی‌نژاد را به عنوان گزینه استانداری اعلام می‌کرد و البته نام‌های دیگری همچون زینبی، کدخداپور، کبگانیان و البته عبدالرحمن ندیمی بوشهری هم مطرح می‌شد.

برخی رسانه‌ها با انتشار امضا از اقشار مختلف به ویژه دانشگاهیان و خانواده شهدا به نفع فرد مورد نظر خود تبلیغ می‌کردند و برخی دیگر نیز با ارسال پیامک‌هایی از انتخاب فرد مورد نظر خود به عنوان استاندار بوشهر حکایت داشتند.

در این چند ماهه بارها و بارها نام افرادی همچون عباس علوی‌نژاد، اسماعیل تبادار و عبدالرحمن ندیمی بوشهری و البته چند گزینه غیربومی برای استانداری بوشهر مطرح می‌شد به طوری که در اول هر هفته نام یکی از گزینه‌ها نهایی می‌شد اما در روز جلسه هیئت دولت هیچ خبری از انتخاب استاندار جدید بوشهر نبود.

نمایندگان استان نیز در مصاحبه‌های خود رعایت احتیاط را کرده و از اعلام رسمی نام یک گزینه نهایی خودداری می‌کردند اما گزینه‌های مطرح شده از سوی نمایندگان ندیمی بوشهری، زینبی، کبگانیان و علوی‌نژاد بود و طیف اصلاح‌طلب در استان بوشهر از همان روز اول پشت سر اسماعیل تبادار استاندار دوره اصلاحات استان بوشهر قرار گرفته بودند.

با این حال هر هفته که می‌گذشت استاندار جدید بوشهر معرفی نمی‌شد و حسنوند استاندار فعلی نیز چند بار در جلسات داخلی از کارکنان استانداری بوشهر حلالیت طلبیده و در برخی برنامه‌ها به صورت غیر مستقیم با مردم استان بوشهر خداحافظی کرد اما انتخاب گزینه نهایی استاندار بوشهر به تاخیر می‌افتاد.

در این هفته اما با توجه به گفته وزیر کشور مبنی بر انتخاب 6 استاندار جدید در هیئت دولت، داستان گزینه نهایی استاندار بوشهر نیز جدی‌تر شده و در این هفته قرعه بنام عبدالرحمن ندیمی بوشهری افتاده که در دولت مطرح شود اما به گفته جمیری نماینده بوشهر در مجلس ممکن است تا روز جلسه دولت اتفاقات دیگری هم بیفتد اما آنچه از پیامک‌ها و اخبار برخی رسانه‌های محلی بر می‌آید جدی‌ترین گزینه برای استانداری بوشهر عبدالرحمن ندیمی بوشهری استاندار دوران سازندگی در بوشهر با حدود 70 سال سن است.

ندیمی بوشهری در یک قدمی استانداری بوشهر

هر چند باید تا فردا و پایان جلسه هیئت دولت برای انتخاب استاندار جدید دولت تدبیر و امید صبر کرد اما در این مدت رقابت جدی برخی اعضای دولت روحانی برای انتخاب تبادار به عنوان استاندار بوشهر و نمایندگان اصولگرای بوشهر برای انتخاب نشدن تبادار و معرفی علوی‌نژاد و ندیمی بوشهری دیدنی بود.

باید دید در راند نهایی انتخاب استاندار بوشهر چه کسی یا چه کسانی بر دیگری غلبه کرده و گزینه مورد نظرشان به استانداری بوشهر می‌رسد و باید این سوال هم از اعضای دولت و البته وزیر کشور نیز پرسید که چرا معرفی استاندار بوشهر این همه طولانی شد.

ایمان ندومی

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول