اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کتاب؛

زنگ کتاب در مدارس استان بوشهر نواخته شد

در هفته کتاب جمهوری اسلامی زنگ کتاب با حضور مسئولان فرهنگی، کتابداران و دانش‌آموزان در مدارس استان بوشهر به صدا درآمد.

زنگ کتاب در مدارس استان بوشهر نواخته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زنگ کتاب به مناسبت بیست و یکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی صبح امروز با حضور صدرالله محتشم مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دبستان معینی شهر بوشهر نواخته شد.

محتشم ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) با اشاره به اهمیت نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی از سنین کودکی گفت: کتاب خواندن در سنین ابتدایی و مانوس شدن آنها با این یار مهربان موجب افزایش خلاقیت ذهنی آنها می‌شود.

محتشم افزود: خواندن کتاب موجب می‌شود که فرد موقع مطالعه هر کتاب شخصیت‌ها و محتوای آن کتاب را در ذهن خود مجسم کند و موجب تقویت خلاقیت و قوه خیال‌پردازی هر فرد شود.

وی عنوان کرد: متاسفانه بخش اعظمی از اوقات فراغت کودکان ما و حتی بزرگسالان در استفاده از رایانه‌ها، تب‌لت‌ها، کنسول‌های بازی و فضاهای مجازی دیگر صرف می‌شود و این در حالی است که با مطالعه کتاب موجب غنی‌تر شدن خزانه لغات در ذهن هر فرد می‌شود.

محتشم در پایان ضمن تشکر از برگزارکنندگان و دست‌اندرکاران این برنامه، با یادکرد مرحومه زهرا شریف پور بوشهری کتابدار فقید استان بوشهر از خداوند متعال برای وی علو درجات و همجواری در کنار ائمه اطهار(ع) را آرزو کرد.

در پایان این مراسم به پنج نفر از برندگان مسابقه نقاشی" کودک، کتاب و محرم" جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/66006/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول