اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

برگزاری نخستین دوره آموزش فرش دستباف در استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برگزاری نخستین دوره آموزش و اشتغال فرش دستباف با همکاری بخش خصوصی در استان بوشهر خبر داد.

برگزاری نخستین دوره آموزش فرش دستباف در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در بازدید از محل کارگاه آموزشی فرش دستباف که با همکاری و مشارکت بخش خصوصی دایر شده است، گفت: یک دوره آموزش فرش دستباف برای متقاضیان آموزش در این حرفه که قبلاً نسبت به نام‌نویسی و ثبت‌نام در این سازمان اقدام کرده‌اند در حال برگزاری و اجرا است.

تابش یادآور شد: هدف از برگزاری این دوره، ترویج فرهنگ بافت فرش، پرورش بافندگان جدید، کمک به واحدهای فعال تولیدی و ایجاد اشتغال پایدار و مولد در حوزه هنر و صنعت فرش دستباف است که انتظار می‌رود با حمایت این سازمان و همکاری شرکت‌های تعاونی مربوطه در برگزاری این گونه دوره‌ها بتوانیم در سراسر استان تولیداتی با کیفیت هرچه بهتر و مرغوب‌تر داشته تا به دنبال آن، رونق اقتصادی متناسب با توان و ظرفیت‌های استان در داخل و خارج از کشور ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: اتحادیه‌های فرش دستباف در سراسر استان باید فعالیت و ارتباط خود را با سازمان صنعت، معدن و تجارت بیشتر کرده تا مسائل و مشکلات بافندگان فرش دستباف را هرچه سریع‌تر منعکس و نسبت به رفع مشکلات آنها تصمیمات لازم اتخاذ و اقدامات مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام/66006/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول