اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی خبر داد

راه‌اندازی 23 کارگروه برای تنظم سند توسعه استان بوشهر با نفت

مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی از راه‌اندازی 23 کارگروه برای تنظم سند توسعه استان بوشهر با نفت خبر داد.

راه‌اندازی 23 کارگروه برای تنظم سند توسعه استان بوشهر با نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، سید امیر طالبیان پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان کنگان گفت: صنعت نفت به محیط پیرامونی توجه خاصی دارد و این مهم در منطقه پارس جنوبی و مناطق اطراف آن نیز مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: رسیدگی به مشکلات کارکنان بومی این منطقه و رفع مشکلات این قشر در دستور کار مجموعه وزارت نفت است و انتظار داریم به نتایج خوبی برسیم.

مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی خاطرنشان کرد: تعدیل نیروها و پرداخت نشدن مطالبات کارگران شاغل در شرکت‌های مستقر در این منطقه از مشکلات اساسی است که امیدوار هستیم با طرح‌های فوری که دولت در نظر گرفته حل شود.

طالبیان از راه‌اندازی 23 کارگروه برای تنظیم سند توسعه استان بوشهر با نفت خبر داد و تصریح کرد: با توجه به حضور صنعت در استان بوشهر، دولت برای همگامی توسعه این استان با توسعه نفت، 11 کارگروه در حوزه اجتماعی و 12 کارگروه در حوزه فرهنگی برای تنظیم سند توسعه استان بوشهر و صنعت نفت در نظر گرفته است.

وی عنوان کرد: این کارگروه‌ها ضمن بررسی کارشناسی مسائل فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر زمینه را برای توسعه متوازن این استان همگام با صنعت نفت فراهم می‌کنند.

مشاور وزیر نفت در امور اجتماعی یادآور شد: تحقق این سند که نقشی مهم در شتاب چرخ توسعه استان بوشهر دارد، نیازمند ارزیابی سریع مشارکتی است.

طالبیان گفت: هم‌اکنون تعامل خوبی میان دولت و مجلس شورای اسلامی وجود دارد که این همگرایی نتیجه مطلوبی در پیشبرد امور و حل مشکلات خواهد داشت.

انتهای پیام/2451/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول