اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان مطرح کرد

علیصدر همدان با بازیکنان بومی، مدعی در فوتسال ایران

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان گفت: با بازیکنان بومی تیم علیصدر، می‌توانیم در فوتسال ایرانی مدعی شویم.

علیصدر همدان با بازیکنان بومی، مدعی در فوتسال ایران

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بازی‌های امسال در سطح لیگ دسته یک بسیار بالاتر از حد انتظار برگزار می‌شود و این برای رشد فوتسال کشور خبر خوشی است.

وی افزود: پخش شدن بازیکنان سطح بالای فوتسال در اکثر تیم‌ها در رقابت‌های امسال موجب شده تا کیفیت بازی‌های لیگ یکی خیلی نزدیک به هم باشد.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان اضافه کرد: تیم علیصدر نسبت به بقیه تیم‌ها دیر شروع کرده و این موضوع باعث شد برای هماهنگی لازم و ایده‌آل پنج هفته از مسابقات بگذرد تا به شرایط خوبی برسیم که از هفته بعد می‌توانیم چهره واقعی خودمان را نشان دهیم.

وی در مورد بازی تیمش برابر تیم فوتسال پکیج ایساتیس یزد گفت: دست تک‌تک بازیکنانم را می‌بوسم که فراتر از انتظار ظاهر شدند.

خسروی ادامه داد: بازیکنان با جان و دل بازی کردند و باعث شدند تا هم تماشاگر راضی از سالن برود و هم کادر فنی تیم حریف هم از بازی آنان تقدیر کنند.

وی گفت: برای اعضای کادر فنی هم ارائه بازی با سطح بالا بازیکنان با انگیزه فوتسال علیصدر همدان غیر قابل باور است و با بازیکنان بومی همدانی می‌توانیم در فوتسال ایرانی مدعی شویم.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان ادامه داد: ما توانایی داشتیم که در این بازی به برتری برسیم اما بدشانسی و شاید اشتباهات داوری باعث شد فقط به یک امتیاز در این بازی رضایت بدهیم.

وی یادآور شد: در این بازی بازیکنان ما بیشتر از چهار بار با بدشانسی توپ را به دیرک دروازه کوبیدند اما موفق به گلزنی نشدیم.

خسروی ابراز داشت: ما در این بازی محمد اصلانی را به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نداشتیم و این بازیکنان بهترین گزینه برای انجام تاکتیک پنج نفره است که در نبودش تأثیر زیادی در روند بازی داشت.

وی با اشاره به بازی هفته بعد تیمش برابر تیم مقاومت کرمان تصریح کرد: متأسفانه در بازی امروز دو بازی تأثیرگذار ما وحید شانه‌ای و فرشاد دیزچی سه اخطاره شدند و در بازی بعد نیستند که این مشکلات تیم ما را دو برابر خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتسال علیصدر همدان افزود: امیدواریم با تلاش کادر پزشکی تیم مشکل محمد اصلانی تا روز جمعه حل شود و بتوانیم با شرایط مطلوبی برای کسب امتیاز به کرمان سفر کنیم.

در پایان هفته پنجم لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال علیصدر چهار امتیازی شد و در رده هشتم جدول گرفت.

تیم فوتسال علیصدر در هفته ششم این مسابقه روز دوم آذرماه باید در کرمان به مصاف تیم مقاومت این شهر برود.

انتهای پیام/89020/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول