اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد

واگذاری زمین با اقساط 30 ماهه به سرمایه‌گذاران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اقساط بلند مدت 30 ماهه به متقاضیان و سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

واگذاری زمین با اقساط 30 ماهه به سرمایه‌گذاران

محمد ملاطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در حال حاضر 15 شهرک و ناحیه صنعتی دارد که سرمایه‌گذاران در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی حضور یافته و واحدهای تولیدی و صنعتی خود را راه‌اندازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در تمامی این شهرک‌ها و نواحی صنعتی امکانات زیرساختی نظیر آب، برق، گاز، تلفن و حتی فاضلاب مهیا شده است، خاطرنشان کرد: ما در فرایند مستمر سعی داریم این زیرساخت‌ها را برای سرمایه‌گذاران مهیا کنیم تا آنها با خیال راحت بتوانند در داخل شهرک‌های صنعتی سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دهند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یادآور شد: تمهیداتی را فراهم کردیم تا تمام مراحل کسب مجوز و همچنین واگذاری زمین به نرخ مناسب و دریافت پایان کار در خود شرکت شهرک‌های صنعتی انجام شود تا نیازی به مراجعه به سایر ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان نباشد.

ملاطفی از پرداخت تسهیلات فنی و اعتباری و نوسازی و بازسازی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با نرخ سود پایین‌تر خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با سه بانک توسعه تعاون، ملت و رفاه کارگران قرار است تسهیلات بلند مدت به متقاضیان پرداخت شود تا آنها در راه‌اندازی واحدهای صنعتی خود با مشکلی روبرو نشوند.

این مسئول تصریح کرد: در کنار پرداخت این تسهیلات زمین مورد نیاز سرمایه‌گذاران و متقاضیان واحدهای صنعتی داخل شهرک‌ها با اقساط بلند مدت 30 ماهه واگذار می‌شود که در این ارتباط باید متقاضیان به شرکت شهرک‌های صنعتی مراجعه کرده و از این تسهیلات و مزایا استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در ادامه از توسعه شهرک صنعتی پارس‌آباد خبر داد و به خبرنگار فارس در اردبیل گفت: 17 واحد صنعتی جواز بهره‌برداری در این شهرک را دریافت کرده‌اند که 15 واحد به صورت تمام وقت و یا به صورت فصلی به تولید و کارآفرینی مشغول هستند و انتظار داریم که واحدهای راکد و تعطیل شده نیز به این چرخه بازگردند.

ملاطفی ابراز داشت: با توجه به اینکه در شهرستان پارس‌آباد به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان متقاضیان زیادی درخواست واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی را کرده بودند ما تصمیم به توسعه 100 هکتاری این شهرک گرفته‌ایم تا بتوانیم جوابگوی تقاضا و نیاز سرمایه‌گذاران باشیم.

وی ادامه داد: با این توسعه تلاش می‌کنیم به تدریج امکانات زیرساختی در فاز دوم شهرک پارس‌آباد را راه‌اندازی کرده و این امکانات را در اختیار سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اهمیت و ضرورت برقراری امنیت و بازگشت سرمایه برای اعتماد‌آفرینی در بین سرمایه‌گذاران را ضروری اعلام کرد و افزود: ما اگر امروز به صورت منسجم و با تمام وجود از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم باید در مسیر امنیت و بازگشت سرمایه آنها تدبیری بیندیشیم تا این مسیر دچار سکته و وقفه نشود.

ملاطفی در پایان سخنان خود با استقبال از دیدگاه‌ها و نظرات ارزشمند استاندار جدید اردبیل در جذب و هدایت سرمایه‌گذاری‌ها در استان با توجه به ظرفیت‌های عظیم تولیدی و صنعتی به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: این دیدگاه‌ها به یقین فضایی را فراهم خواهد کرد تا سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با طیب خاطر در استان اردبیل حاضر شوند.

انتهای پیام/62004/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول