اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

کاهش مطالبات معوقه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: مبلغ مطالبات معوقه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از 91 به 81 میلیارد ریال کاهش یافته است.

کاهش مطالبات معوقه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی

صابر پرنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: عدم پرداخت مطالبات توسط واحدهای صنعتی مانعی در راستای رشد و شکوفایی شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین معضلات شهرک‌های صنعتی در سالیان اخیر عدم پرداخت مطالبات شرکت توسط صنعتگران و صاحبان صنایع است.

پرنیان مطالبات معوقه در سال‌های اخیر را یکی از مهم‌ترین معضلات شهرک‌های صنعتی عنوان و تصریح کرد: مطالبات معوقه شکوفایی صنعت و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی را از شرکت‌های استانی سلب کرده است.

وی ابراز داشت: با توجه به ماهیت هزینه‌ای بودن درآمد شرکت شهرک‌های صنعتی و تأثیر وصول به موقع مطالبات در هزینه نمودن آن در زیر ساخت‌های مورد تعهد شرکت و توسعه شهرک‌ها و تسهیل و تسریع شکوفایی صنعت آذربایجان غربی باید این امر با جدیت بیشتری پی‌گیری شود.

پرنیان با بیان اینکه مبلغ مطالبات معوقه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی از 91 به 81 میلیارد ریال کاهش یافته است، تاکید کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها به سمتی پیش رود که مطالعات معوقه هر چه بیشتر کاهش یابد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: این امر نیازمند تقویت کمیته وصول مطالبات و استفاده از ابزارهای قانونی در اختیار شرکت در مورد عدول‌کنندگان از پرداخت حقوقی قانونی شرکت بوده تا با تزریق این مبالغ در توسعه زیرساخت‌های شهرک‌ها صنعتی آذربایجان غربی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنعت در استان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد شهرک صنعتی مرزی، اجرای طرح‌های شهرک‌سازی در داخل اقلیم کردستان و آموزش نیروهای فنی در بخش‌های صنعتی را از جمله مواردی عنوان کرد که می‌تواند در توسعه و گسترش همکاری‌های آذربایجان غربی و کردستان عراق موثر واقع شود.

پرنیان به امکان سرمایه‌گذاری‌های مشترک براساس مزیت‌های منطقه اشاره کرد و یادآور شد: وجود ظرفیت‌های بالقوه آذربایجان غربی از عوامل مهم در توسعه و تعمیم روابط کردستان عراق با آذربایجان غربی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی متذکر شد: صنعتگران آذربایجان غربی می‌توانند با تولید با کیفیت و دانش‌محور و قیمت مناسب محصولات و کالاهای ایرانی سهم قابل توجهی از بازار عراق را بدست آورند.

انتهای پیام/61005/صا30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول