اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خبر داد

برخورداری 11 هزار خانوار کنگانی از بیمه روستایی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از برخورداری 11 هزار خانوار کنگانی از بیمه روستایی خبر داد.

برخورداری 11 هزار خانوار کنگانی از بیمه روستایی

زینب حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اسلام تاکید بسیار زیادی به مسئله بهداشت و درمان دارد و بزرگان دین نسبت به مسئله بهداشت و تندرستی و پاکیزگی تاکید زیادی داشته‌اند.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز شاهد بهبود وضعیت خدمات بهداشتی و درمانی هستیم و هر سال شاهد افزایش امکانات و تجهیزات بهداشتی در مناطق مختلف کشور و به ویژه در مناطق محروم و دوردست هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در مناطق روستایی و صعب‌العبور نیز خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت مطلوبی ارائه می‌شود و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

حسینی تصریح کرد: در شرایط کنونی بیش از 65 درصد جمعیت شهرستان کنگان تحت پوشش بیمه روستایی هستند و از امکانات بهداشتی و درمانی موجود با کیفیت مطلوب و بهینه استفاده می‌کنند.

وی از برخورداری 11 هزار خانوار کنگانی از بیمه روستایی خبر داد و اضافه کرد: در شهرستان کنگان بیش از 50 هزار نفر معادل 11 هزار خانوار تحت پوشش بیمه روستایی قرار دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کنگان گفت: توسعه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان از اقدامات مهم در شهرستان است که با استفاده از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری اجرایی شده است.

حسینی افزود: راه‌اندازی بخش اورژانس با امکانات بیشتر و وسعت بیشتر در این بیمارستان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تامین اعتبارات مورد نیاز به زودی این مهم محقق شود.

وی خواستار پیگیری مسئولان برای تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های بهداشتی درمانی این شهرستان شد.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول