اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت:

ساماندهی وضعیت بیمه‌ها و اصلاح تعرفه‌ها از برنامه‌های وزارت بهداشت است

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: ساماندهی وضعیت بیمه‌ها و اصلاح تعرفه‌ها از برنامه‌های وزارت بهداشت است.

ساماندهی وضعیت بیمه‌ها و اصلاح تعرفه‌ها از برنامه‌های وزارت بهداشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا ملک‌زاده ظهر امروز در مراسم معارفه صومی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز و تودیع علیرضا یعقوبی ضمن تاکید بر ساماندهی وضعیت بیمه‌ها و اصلاح تعرفه‌ها اظهار کرد: توسعه شبکه‌های بهداشتی و درمانی در برنامه کاری وزارت قرار دارد و این امر موجب توزیع بیشتر سلامت در بخش‌های مختلف خواهد شد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و درمان گفت: در بخش تحقیقات برنامه اصلی وزارت انجام زیرساخت‌هایی برای کارهای پژوهشی مؤثر و درازمدت است و مطالعه آینده‌نگری در سطح استان باید خوب مانیتورینگ شود تا با ارتقای شاخص‌ها بتوانیم از بروز بیماری‌های مزمن و سرطان‌ها جلوگیری کنیم و به پیشرفت‌های موجود قانع نباشیم.

ملک‌زاده افزود: تجهیز آزمایشگاه‌ها برای استفاده تمام مراکز تحقیقات مسیر رشد و شکوفایی را برای پژوهشگران هموارتر خواهد کرد.

 وی همچنین به تربیت استاد پژوهشی در کشور تاکید کرد و گفت: با تربیت پزشکان دانشمند؛ پیشرفت چشم‌گیری در عرصه پژوهش خواهیم داشت.

 ملک‌زاده توسعه ارتباطات بین‌المللی را نیز از برنامه حوزه معاونت تحقیقات و فناوری عنوان کرد و گفت : پیشرفت و رشد امکان‌پذیر نخواهد شد مگر با تلاش و همدلی اعضای محترم هیئت علمی و اساتید و دانشجویان.

در این مراسم ملک‌زاده ضمن تقدیم حکم صادره از سوی هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به  محمدحسین صومی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تبریز از زحمات علیرضا یعقوبی تشکر کرد.

انتهای پیام/60001/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول