اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید معاونت دانشجویی علوم پزشکی یاسوج:

نگاه یکسانی به تشکل‌های فعال و غیرفعال دانشجویی نداریم

سرپرست جدید معاونت دانشجویی علوم پزشکی گفت: دانشجو محور همه فعالیت‌های‌ فرهنگی در این دانشگاه است.

نگاه یکسانی به تشکل‌های فعال و غیرفعال دانشجویی نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ایزدپناه قیطاسی عصر امروز در آیین معارفه خود به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در راستای سیاست‌های کلان وزارت بهداشت و برنامه‌های مدیریت جدید این دانشگاه، تلاش خواهیم کرد فضای لازم برای گفت‌وگو، نقد منصفانه و کرسی‌های آزاداندیشی قوی‌تر از گذشته مدنظر قرار گیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: به جای تک‌صدایی بهتر است فضای چندصدایی در دانشگاه‌ها حاکم شود و ما برای بهتر شدن این فضا تلاش می‌کنیم.

وی با تشریح برخی برنامه‌های خود گفت:‌ همه تشکل‌های فعال دانشجویی بدون توجه به گرایش فکری آن‌ها، به یک نسبت از امکانات بهره‌مند خواهند بود، ولی این موضوع به این معنی نیست که یک تشکل فعال و یا غیرفعال تفاوتی با هم نداشته باشند.

قیطاسی، تلاش برای ارتقاء سطح رفاه دانشجویان، فعال کردن همه کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی، کاهش مشکلات صنفی، افزایش کیفیت غذای دانشجویی، سامان دادن به برخی بی‌نظمی‌های ایاب و ذهاب دانشجویان و فعال کردن بخش تربیت‌بدنی را از جمله برنامه‌های مدیریتی خود عنوان کرد.

وی تأکید کرد: سطح رفاه و مشکلات ایاب و ذهاب دانشجویان این دانشگاه در وضعیت خوبی است اما برخی نقایص و ضعف در برنامه ریزی‌ این حوزه‌ها جبران می‌شود، چرا که می‌توان از برخی امکانات موجود استفاده بهینه‌تری داشته باشیم.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور دانشجویی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه حوزه فرهنگ را حساس و ظریف دانست و ابراز داشت: اگر چه بسیاری من را فردی سخت‌گیر می‌دانند، ولی لازمه کار فرهنگی، روی باز و سخت‌گیری‌ کمتر است و این مهم را در برنامه‌های خود به کار می‌بندم.

وی اضافه کرد: همه ارکان دانشگاهی به ویژه دانشجویان بدانند که بدون مشارکت و همکاری ارکان مختلف دانشگاه نمی‌توان موفقیت پایداری به دست آورد.

قیطاسی خاطرنشان کرد: نباید این ذهنیت اشتباه وجود داشته باشد که اقدامات فرهنگی تنها وظیفه معاونت فرهنگی و امور دانشجویی است بلکه همه اجزا و بدنه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فرهنگی مسئول هستند.

این مسئول دانشگاهی با تأکید بر دخیل کردن ایده‌ها و نظرات دانشجویی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی از همه دانشجویان و مسئولان خواست تا او را در مسئولیت جدید تنها نگذارند.

انتهای پیام/82005/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول