اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان برگزار شد

جلسه پرسش و پاسخ دانش‌آموزی در مدارس کهگیلویه

جلسه پرسش و پاسخ دانش‌آموزی با حضور مسئولان شهرستان کهگیلویه در دبیرستان صدیقه کبری دهدشت برگزار شد.

جلسه پرسش و پاسخ دانش‌آموزی در مدارس کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه عصر امروز جلسه پرسش و پاسخ دانش‌آموزی با حضور مسئولان شهرستان کهگیلویه در دبیرستان صدیقه کبری دهدشت برگزار شد.

در این نشست صمیمانه دانش‌آموزان با طرح سوالات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، آموزشی زمینه این گفتمان را به وجود آوردند و مسئولان حاضر در جلسه نیز به مسائل و موارد مطرح شده پاسخ گفتند.

فریدون فاطمی‌زاده، رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه، اظهار کرد: برای ما بسی مایه افتخار است که در مملکتی زندگی می‌کنیم که زمینه پیشرفت و آزادی بیان و اندیشه ها است و افراد مختلف با دیدگاه‌ها و سلیقه‌های مختلف می‌توانند نظریات خود را بیان کنند.

در ادامه ابراهیم جعفری فرماندار کهگیلویه نیز گفت: پرسش حق است و پاسخ نیز وظیفه، و ما باید بکوشیم تا در میان جامعه دانش‌آموزی روحیه نقادی و پرسشگری را ایجاد کنیم.

وی افزود: قشر فرهنگی و معلمین ما نیز با مطالعه روز افزون خود از دانایی و توانایی مناسب برای پاسخ و پرسش‌های متنوع دانش‌آموزان همیشه آماده باشند.

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی امام جمعه دهدشت نیز در جمع دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی به بیان ایثار و مجاهدت و رشادت‌های ملت شریف ایران به رهبری حضرت امام (ره) پرداخت و عنوان کرد: روحیه شهادت‌طلبی و وحدت کلمه این ملت عزیز باعث شگفتی تمام ملل دنیا شده و اینک شاهد به وجود آمدن انقلاب‌ اسلامی دیگر در اقصی نقاط دنیا هستیم.

وی در ادامه به سؤالات مطرح شده از طرف دانش‌آموزان پاسخ دادند.

در پایان جهان دیماز فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان در خصوص برخورد با افراد متخلف گفت: نهایت تلاش خود را برای حفظ و تأمین امنیت عمومی شهرستان به کار می‌بریم و انتظار می‌رود که تمامی همشهریان همکاری لازم را با مأمورین نیروی انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/82002/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول