اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی سپاه کبودارهنگ خبر داد

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته بسیج در کبودراهنگ

مسئول امور فرهنگی سپاه شهرستان کبودارهنگ گفت: بیش از 100 عنوان برنامه در شهرستان کبودراهنگ در هفته بسیج برگزار می‌شود.

اجرای بیش از 100 عنوان برنامه در هفته بسیج در کبودراهنگ

ابوالفضل جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بسیج یکی از ارکان اصلی جامعه در تمام دوران‌ها و به عنوان بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی به حضور بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: اگر این بسیجیان مخلص در سنگر جهاد و شهادت حضور نداشتند، امروز این چنین قدرتمندانه نمی‌توانستیم در مقابل دشمنان بایستیم.

مسئول امور فرهنگی سپاه کبودراهنگ یادآور شد: با توجه به اهمیت بسیج و نقش فعال آن در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ... برنامه‌های مختلفی در هفته بسیج برای تقدیر از تلاشگران این عرصه تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج بیش از 100 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... در شهرستان کبودراهنگ تدارک دیده شده است.

جعفری ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان کبودراهنگ شامل همایش تجلیل از فرماندهان پایگاه مقاومت، دیدار با ائمه جمعه در گل‌تپه و شهرستان کبودراهنگ، همایش مشترک ائمه جماعات و هیئت امنای مدارس و ... بوده است.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دیگر هفته بسیج در شهرستان دیدار اعضای شورای اسلامی به همراه فرماندهان پایگاه مقاومت و برگزاری نمایشگاه تبیین وظایف بسیج است.

مسئول فرهنگی سپاه شهرستان کبودراهنگ در پایان سخنانش گفت: در بین برنامه‌های هفته بسیج، برگزاری یادواره‌های مختلف شهدا و غبارروبی شهدا در این هفته است.

انتهای پیام/89007/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول