اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مجوز از باشگاه پرسپولیس صورت گرفت

صدور مجوز مدرسه فوتبال پرسپولیس در زیراب مازندران

مدرسه فوتبال پرسپولیس شهر زیراب مازندران با مجوز از باشگاه پرسپولیس کشور آغاز به کار کرد.

صدور مجوز مدرسه فوتبال پرسپولیس در زیراب مازندران

حسن شورزند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از صدور مجوز مدرسه فوتبال پرسپولیس در شهر زیراب خبر داد و گفت: فراخوان رده‌های سنی مختلف برای جذب علاقه‌مندان توسط این باشگاه آغاز شده است.

موسس و مدیر باشگاه پرسپولیس شهر زیراب با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های بومی شهرستان سوادکوه و شهر زیراب برای توسعه فعالیت‌های ورزشی، افزود: استفاده از مربیان بومی در اولویت فعالیت‌های ما قرار دارد.

وی به برنامه‌ریزی‌های آینده‌نگر انه برای حضور در لیگ‌های استانی اشاره و خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های این باشگاه با هیئت فوتبال شهر زیراب برای حضور در لیگ‌ها و رده‌های سنی مختلف انجام می‌شود.

شورزند، حضور باشگاه‌های بزرگ و استفاده از ظرفیت‌های آنان را در راستای تقویت فوتبال منطقه توصیف کرد و یادآور شد: استفاده از حمایت مالی از تیم‌های رده‌های سنی باشگاه پرسپولیس زیراب و جذب اسپانسر از مهم‌ترین اولویت‌های ما است.

موسس و مدیر باشگاه پرسپولیس شهر زیراب، جذب استعدادهای فوتبال و تقویت آنان در مدارس باشگاه‌های ورزشی معتبر را زمینه مناسب حضور  بازیکنان در تیم‌های بزرگ توصیف کرد.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول