اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک 1000 تومانی هم به بازیکنان پرداخت نشده

بابایی: با دست خالی سیستم نوین سپاهان و تراکتور را می‌خواهیم اجرا کنیم

سرمربی تیم فوتبال کارگر بنه‌گز گفت: با دست خالی یک سیستم نوین را در تیم فوتبال کارگر به کار گرفته‌ام، سیستمی که در ایران فقط تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی آن را به کار می‌گیرند.

بابایی: با دست خالی سیستم نوین سپاهان و تراکتور را می‌خواهیم اجرا کنیم

حمید بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از روند بازی تیمش در بازی روز گذشته مقابل سامسونگ کرمان ابراز رضایت کرد و گفت: تیم ما 16 بازیکن بیشتر ندارد و باید با این شرایط تا نیم فصل صبر کنیم تا بتوانیم بازیکن بگیریم، با وجودی که سه روز قبل از نخستین بازی تیم، سرمربی شدم اما دنبال بهانه نیستم و به بچه‌ها گفته‌ام اگر در مقابل جویبار برد نیاوریم از بوشهر خواهم رفت، می‌خواهم دست مدیران باشگاه که خالصانه به دنبال تهیه پول برای تیم هستند باز باشد.

بابایی ادامه داد: تا این لحظه یک‌هزار تومانی به بچه‌های تیم داده نشده، عالی‌نژاد و زالی (مسئولان باشگاه کارگر بنه‌گز) به دنبال حل مشکلات مالی هستند اما چرا در این استان هیچ‌کس به فکر فوتبال و جوانان نیست.

سرمربی تیم فوتبال کارگر بنه‌گز تصریح کرد: ما گدا نیستیم اما چرا هیچ نهاد یا ارگانی حتی زحمت تهیه پول غذای اندک بازیکنان غیربومی ما را به خود نمی‌دهد، چرا هیچ شرکتی اسپانسر لباس یا گرمکن تیم ما نمی‌شود؟ کجای انصاف و تیمداری اینگونه است که یک نفر زندگی خود را برای حفظ تیم به حراج بگذارد.

این مسئول پیرامون شرایط تیمش تصریح کرد: یک سیستم نوین را در تیم کارگر به کار گرفته‌ام، سیستمی که در ایران فقط تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی آن را به کار می‌گیرند اما دستم خالی است، هرچند به تیم و بازیکنانم امیدوارم و تمام سعی ما در این است که در پایان فصل جایگاه تک رقمی داشته باشیم.

تیم فوتبال کارگر بنه‌گز روز گذشته در کرمان یک امتیاز شیرین از تیم فوتبال سامسونگ کرمان میزبان ثروتمند خود گرفت.

انتهای پیام/66006/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول