اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از انجام 72 دیدار

ذوالفقار فاتح رقابت‌های فوتبال دسته اول کاشان شد

مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه‌های شهرستان کاشان بعد از انجام 72 دیدار و به ثمر رسیدن 84 گل، با قهرمانی تیم ذوالفقار سفید شهر به پایان رسید.

ذوالفقار فاتح رقابت‌های فوتبال دسته اول کاشان شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رقابت‌های فوتبال دسته اول شهرستان کاشان که با حضور 9 تیم ذوالفقار سفیدشهر، شهید رضایی سفید شهر، شهید سقائی نوش‌آباد، تام علی‌آباد، یلدای یزدل، سجاد، عقاب، امیران و سپاهان به صورت دوره‌ای برگزار شد در نهایت با قهرمانی تیم ذوالفقار سفید شهر، نایب قهرمانی سپاهان و سومی امیران به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها تیم ذوالفقار سفید شهر از هشت بازی با شش برد و دو  باخت، 17 گل زده و دو گل خورده و کسب 18 امتیاز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

تیم سپاهان کاشان نیز از هشت بازی خود با کسب پنج پیروزی،  یک باخت و دو مساوی و با 10 گل زده و دریافت سه گل با جمع‌آوری 17 امتیاز مقام نایب قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داد.

تیم امیران نیز از هشت بازی خود با کسب سه پیروزی و تحمل یک شکست و چهار مساوی، با زدن 14 گل، دریافت شش گل و کسب 12 امتیاز مقام سوم این دوره از مسابقات فوتبال دسته اول کاشان را کسب کرد.

همچنین دو تیم انتهای جدول تام و یلدا با قرار گرفتن در رده‌های هشتم و نهم جدول رده‌بندی به مسابقات فوتبال دسته دوم کاشان سقوط کردند.

در پایان مسابقات فوتبال دسته اول کاشان حمزه بیابانی از تیم ذوالفقار با زدن شش گل در صدر جدول گلزنان بازی‌ها قرار گرفت و به عنوان آقای گل مسابقات معرفی شد و سجاد نصیری از تیم شهید رضایی با پنج گل و محمد کاظمی و سجاد خاکسار هر دو از تیم امیران با زدن چهار گل در رده‌های دوم و سوم جدول گلزنان مسابقات فوتبال دسته اول کاشان قرار گرفتند.

انتهای پیام/2406/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول