اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال:

فعلا زمان انتقاد از تیم ملی فوتبال نیست

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر زمان مناسبی برای بیان انتقاد از تیم ملی نیست.

فعلا زمان انتقاد از تیم ملی فوتبال نیست

علی اصغر مدیرروستا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تیم ملی فوتبال کشورمان روزهای حساس و سختی را در پیش دارد و برای اینکه بتواند نماینده‌ای شایسته هم برای ایران و هم برای آسیا در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل باشد، باید روند آماده‌سازی را با جدیت و قدرت دنبال کند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ما در حال حاضر از بازیکنان بزرگ، با تجربه و حرفه‌ای برخوردار هستیم و می‌توانیم با آماده‌سازی صحیح این تیم در جام جهانی نتایج خوبی کسب کنیم که این امر نیازمند تدارکات و حمایت ویژه از تیم ملی است.

* مسئولان برای تیم ملی بازی‌های تدارکاتی مناسب فراهم کنند

این پیشکسوت ورزشی افزود: اگر بتوانیم امکاناتی که تیم ملی نیاز دارد را در اختیار آنها قرار داده و بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های معتبر جهانی داشته باشیم، به طور قطع بازیکنان خوب تیم ملی توانایی این را دارند که از اعتبار فوتبال ایران در جهان دفاع کنند.

مدیرروستا گفت: مهم‌ترین نیاز امروز ما انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های قدرتمند است تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و کاستی‌ها را برطرف کنیم که متاسفانه در این زمینه خوب عمل نکرده‌ایم.

وی از مسئولان ارشد ورزشی کشور به ویژه فدراسیون فوتبال خواست تا با تلاش بیشتر، اردوهای تدارکاتی همراه دیدار با تیم‌های معتبر فوتبال را برای تیم ملی فراهم کنند.

مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این پرسش که عملکرد کادر فنی به ویژه شخص کی‌روش را چگونه ارزیابی کرده است، گفت: در حال حاضر وقت این نیست که بخواهیم عملکرد کادر فنی و بازیکنان را مورد نقد قرار دهیم، چرا که تیم ملی فوتبال ایران در شرایط فعلی بیش از نقد و انتقاد به حمایت نیاز دارد.

مدیرروستا گفت: من پیش از این نظراتم را درباره کادر فنی گفته‌ام، اما امروز اعتقاد دارم که همه باید از این تیم حمایت کرده و با امکانات کافی بازیکنان را راهی جام جهانی کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع در صورتی که حمایت خوبی از تیم ملی صورت گیرد و بتوانیم امکانات لازم به ویژه دیدارهای تدارکاتی را فراهم کنیم، ایران در جام جهانی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول